Gå til innhold

Ser på Jon & Kate + 8.. Denne Kate assa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun virker da vanvittig prektig, sur og bortskjemt sånn i utgangspunktet.. Skjønner at man vil ha ting på stell når man har så himla mange unger, men jeg kan omtrent forstå hvorfor denne Jon flytta ut..

Er dette mobbing så beklager jeg.. bare undrer meg over hvor forskjellige vi mennesker kan være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du, har sett på det noen ganger jeg også, hun har jo rydde og vaskedilla jo! Trodde en måtte regne med noe bøss jeg når en har 8 barn.

La de leke, rydd etterpå

Skrevet

Er visst bare Kate + 8 nå ja..

Jo, hun er nok en god mor. Men jeg synes hun hakker på mannen i hver episode. Nå har jeg ikke sett alle episodene, men en god del..

Skrevet

Jeg synes Jon and Kate + 8 er et forferdelig kjedelig program.

"Idag gjorde ungene dette, og det og det barnet sa det og det" og blablabla. Ikke underholdning. Men det er min mening.

Skrevet

Ja, det er vel grunner til at hun er som hun er. Sånn er det med de fleste. Men synes heller ikke det er så rart at de har gått fra hverandre. De virker så forskjellige. Og så synes jeg det er så utrolig ufin måte hun snakker til mannen sin på, foran kamera til og med.

Skrevet

Enig i at programmet egentlig er litt kjedelig. Skal finne meg noe annet å gjøre :)

Godt å se at vi er litt uenige, men at noen deler min oppfatning også. Da er jeg kanskje ikke helt sosialt snål :)

Skrevet

Hun har 8 barn, hun har lov å bli trøtt og dermed sur og stresset! ;-) Jeg på min side synes det virker som hun har god selvinnsikt jeg, sier jo selv at det hadde ikke vært noe poeng i å lage showet om de bare skulle prøve å framstå som blide og perfekte hele tiden.

Skrevet

Leste at han skal ha blitt sett med en annen jente. Da blir saken en litt annen....

Skrevet

Jeg synes jeg blir sur og stresset med 3 ....så skjønner henne godt.....hun er veldig ÆRLIG foran kamera.....hadde det vært meg hadde jeg nesten ikke turt å sagt et pip ;o) Hun er ikke redd for hva andre synes om henne.

Og for alt vi vet så kan eksgubben ha vært ufin han og...vi vet jo ikke hvordan han er når kameraene skrus av....

At hun har vaskedilla skjønner jeg også.....hun er tidligere sykepleier (uten at det muligens påvirker)...men hun er som flere av oss andre veldig opptatt av bakterier....hun har sine ting, mange som har små tvangstanker.

Skrevet

Ja, vi er alle forskjellige:)

Kan være enig i at hun kanskje er litt vel krass mot ham, men jeg har aldri tenkt noe over at hun er prektig osv. Liker selv å ha ting på stell, og må ærlig innrømme at han der Jon hadde jeg ikke gitt fem øre for. Han virker som en tiltaksløs sekk:P

Skrevet

Var kanskje litt slemt, det siste jeg skrev, Men jeg skjønner egentlig at hun er stresset og kanskje sur osv;)

Skrevet

hihhi, kanskje hun er stressa og sur over mannen ja :)

Var vel egentlig i dagens episode at hun ble litt for bortskjemt for min del. Hun var så irritert på alt. Men samma det, kan jo være Jon som plager livet av henne ellers ;)

Skrevet

Stod i et utenlandsk blad at hun har vært utro, og at det er derfor de gikk fra hverandre... og at han i senere tid har funnet en ny dame...

Skrevet

ojda, da var hun kanskje ikke så prektig som jeg trodde.

Men man skal jo ikke tro alt man leser heller ;)

Skrevet

Selv om man er trøtt og sliten har man ikke rett å snakke til mannen sin slik hun gjør noen ganger. Ikke at jeg har sett alle episodene, men sett noen og der er hun ufyselig spør du meg....

Skrevet

Hehe jeg har lest motsatt, han var utro og de gikk fra hverandre. Og i perioden før de ble formelt skilt fløy han rundt med dame etter dame.

Men når han hadde sex med en av barnas barnepiker så ble han droppet fra serien fullstendig. Og da ville han plutselig ikke at barna skulle utsettes for å være med i en slik serie lenger. Da var det ikke bra for dem.... (noe jeg er enig i da, men merkelig at de tankene ikke slo han før han selv ikke fikk være med i serien lengre.)

Men det er jo bare ting man har lest da så hva som er sant eller ikke vet vel egentlig bare de to.

Skrevet

Synes det er utrolig at han holdt ut så lenge med henne som han gjorde jeg. I det jeg har sett av serien så har hun hakket på han non-stop jo.

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Jeg har sett på dette john&kate lenge, tror jeg har sett alle episodene og fulgt med på hva som er sjedd etterpå....

Jeg er veldig enig at Kate har vært skikkelig spydig og frekk mot Ex-mannen til tider da de var sammen...men slik som han og hun har holdt på etter skilsmissen er jo helt utrolig!

Han er sammen med en student på 23år, han snakker dritt om ekskona på forsjellige tv-programmer, og det samme gjør Kate...

Jeg så ett program som het insider..og der satt John og den nye kjæresten og diskuterte sitt ustabile forhold i tillegg..så endte med at John stakk fra intervjuet fordi kjæresten kalte han ustabil...

Jeg tenker bare HALLO...hvem tenker på de 8 barna som en gang blir større og bare kan google foreldrene sitt få med seg alt det foreldrene har sakt og gjort mot hverandre etter skilsmissen??

tragisk:( jeg liker prgrammet veldig godt..men tror nok kjendisstatusen og alle pengene har godt rett i hodet på dem...de er veldig forandret!

Skrevet

Jeg har har sett noen episoder, men synes ikke det er så forferdelig spennende program, dog ungene er superskjønne.

Hun mora virker velorganisert og dyktig, men jeg vet ikke om jeg liker den sarkastiske humorn hennes. Sarkasme kan være moro det, men ikke HELE tiden liksom. Synes hun virker mer som en barnehagetante, enn en mor for ungene. Hun virker litt kald på en måte.Men sånn blir det vel med så mange unger på en gang. Det kan hun jo ikke noe for. Er nok vanskelig å gi nærhet og kos til så mange små på en gang.

Jeg visste forresten ikke at Jon hadde flytta ut... har han bare flytta for å få pause, eller skal de skilles??

Skrevet

Nå har ikke jeg sett så voldsomt mye av serien akkurat, siden jeg ikke bryr meg stort om den typen serier, men synes det er helt utrolig at foreldre er villige til å utsette barna sine for en slik eksponering.

Familier utenom det vanlige vil jo uansett utsettes for en god del oppmerksomhet og da bør man jo heller prøve så godt en kan å holde på det normale familielivet i stedet for å brette ut alt på tv.

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Ja de er vel skilt nå.

De tåler ikke trynet på hverandre, de prater gjennom advokat, og Jon har funnet seg en 23åring.

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

jeg våger å påstå at dette programmet, som de fleste i denne sjangeren, er klippet for å vise frem de verste sidene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...