Gå til innhold

Sliter litt !

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er i en situasjon hvor barnets far ikke er villig til å beholde barnet i hele tatt !!

det er nå 5 mnd siden jeg fåretok en medisinsk abort,og lurer på om dette kan være farlig for meg selv ?

har absolutt IKKE lyst til å ta en slik avgjørelse,men sier han ikke blir noe til kjæreste etterpå. Kommer med unnskyldinger om ditt og datt. Holder på å flytter sammen,men har ikke fortalt det til sine foreldre ennda..

hva skal jeg/burde jeg gjøre ??

Fortsetter under...

Hei kjære du:)

Huff det er ikke alltid like greit dette her.

Men hvis du tenker etter innerst inne, hvis det ikke hadde vært for kjæresten din sine tanker og følelser, hva ville du ha gjort.

Da jeg var 17 år var jeg sammen med en gutt som var veldig umoden

( det var jo jeg også da ), men alt som betydde noe der og da var kun drikking og festing, han var heller ikke spesielt snill med meg.

Da jeg ringte han og fortalte han at jeg satt inne på en do på et kjøpe senter med en positiv graviditets test i handen, sa han bare. Åååå, jeg driver og skrur bil, har ikke tid til å hente deg. Du kan bare bestille time til abort så lenge du da.

jeg ville beholde barnet, han ville ikke. Etter en stund begynte han å ombestemme seg og fikk lyst på barnet. Men jeg tenkte meg lenge om før jeg tok valget.

Jeg ville ikke at mitt barn skulle vokse opp med en slik mann som far.

etter aborten var det tungt. jeg følte på at jeg hadde tatt livet av varnet mitt. jeg gråt når jeg så babyer lenge ette på.

Nå har jeg en liten jente på snart 3 år og en til på vei. Tanken på å ta en abort nå er ikke akktuell engang.

Det å ha et eget lite barn er helt spesielt. Om du virkelig vil ha barnet, så klarer du det selv uten en mann, men det er nok travelt kan jeg tenke meg.

'Lykke til med valget ditt:) men følg ditt hjerte. det er din kropp, ikke la han tvinge deg til å gjøre noe du vil bruke lang tid av livet ditt å angre deg på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...