rosen25 Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Hej!! Någon som vet hur man får passbilde till en 3 månader gammal baby? Hörde att polisen inte gör de på barn under fem år... måste man till en fotograf då eller?? Och är inte de svindyrt? Tack för svar
Mamma´n til lillemor Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Vi tok bilde på Foto Knudsen. Kostet 179 kr synes jeg å huske, så det er ikke all verden. Ferdig på 10 min.
snille_snille Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Vi gjorde det selv. Tok bildet med vanlig kamera på lys bakgrunn og følgte de kravene som står ang pass og gikk til japan foto og skrev de ut. 4 passbilder kostet 3.50 kr.
knerten09+ knerteline11 Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 I alle fall i Oslo tar de det på passkontoret. Hadde bare baby på fanget med ei plate mellom meg og han. Måtte litt fler forsøk til enn vanlig, men gikk veldig greit.
MathildeC Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Jeg tar bilder hjemme, babyen ligger på et helt hvitt laken. Hodet må fylle nesten hele bildet. Munnen igjen. Så sender jeg bildet på mail til fotobutikken og de fremkaller som passfoto. Veldig enkelt og greit.
snille_snille Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Oj, det var dyrt Louise &to søte små! Som sagt når vi tok de selv og gikk inn til japan foto (møtte opp selv) så kostet det bare 3 kr og 50 øre! Ganse stor prisforskjell det syns jeg... og da fikk vi 4 bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå