Gå til innhold

Jeg har en 11 cm liten hemmelighet...;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som forhåpentligvis er ca 50 cm lang i august!

I dag har jeg vært på ul og fått konstantert en perfekt og sprellende liten tass i magen min. Den lille har to armer, to bein, 10 tær og 10 fingre. En liten nese har den og! Hjertet slo sterkt og fint og den lille danset og viste seg frem for fotografen.

Og i kveld skal vi fortelle barna hva mamma har i magen sin...;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, så gøy!!:) Gratulerer så mye!

Gleder meg kjempemasse til jeg og kan få en hemmelighet i magen min igjen:)

Skrevet

Gratulerer så masse med din 11 cm lange hemmelighet!!! :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Så koselig! Gratulerer kjempemasse :o) Lykke til med å fortelle ungane, dei er jo såpass store at dei skjønar kva det går i. Må vere spennande å sjå reaksjonen.

Flott at alt såg bra ut på ul :o)

Skrevet

Så stas,gratulerer så mye, trodde først du hadde anskaffet deg en "liten rosa med batteri" men skjønnte jo fort at det var baby lykke.gratulerer igjen;-)

Skrevet

åååh så koselig!!!

Gratulerer så mye :-)

Skrevet

Gratulerer!! :D Så herlig! Jeg sitter å nusser på min egen lille "50cm i august", og jeg gleder eg på dine vegne!

Masse lykke til! :)

Skrevet

ÅÅåååååååååhhhhhh Aurora<3

Gratulerer så mye kjære, nå ble jeg glad:-D

Skrevet

Tusen takk! :-D Har jo visst om dette i to måneder og det har vært vanskelig å holde det hemmelig. Men siden jeg har mistet før så ville vi ikke si noe før vi var over den magiske grensa og en ul viste at alt var fint. Nå er jeg i uke 14, har fått mage og venter spent på å kjenne de første sparkene :-)

Skrevet

Tusen takk! :-D Blir nok ikke Aurora hvis jente, mannen har funnet et nytt navn. Eller kanskje han ombestemmer seg igjen! Vi har 6 måneder å finne ut av det på, hehe.

Skrevet

Takk skal du ha :) Jeg er veldig spent på reaksjonen deres!

Skrevet

Hildemor, det høres ut som en skummel dildo! *flire* Når man kjøper den er den 11 cm og noen måneder etterpå 50?! Voodoodildo!

Skrevet

Åååååhh så spennende, jeg er dritmisunnelig:-O

Skrevet

Kjenner jeg meg selv rett så vil jeg være dritmisunnelig på deg den dagen det er din tur, enda jeg da har tre stykker selv! Hehe, jeg lærer vel aldri!

Ungene ble helt i fyr og flamme da vi fortalte dem det, særlig eldste, hun har bare snakket om "Mamma er GRAVIIID og har baby i magen, og vi skal få baby når jeg begynner i 2. klasse og jeg skal fortelle det til alle på skolen min for jeg skal bli storesøster for andre gang!"

Yngste holdt seg mest til å klappe meg på magen og si "Heeeiiii baby!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...