*Snart_mamma* Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Er inne i vår 2pp nå. Lurer fælt på om det beste er å ha sex hver dag? Har som regel sex på kvelden så jeg kan sove med det inni meg over natten. *sorry detaljer* å med bena opp i et kvarter men er det egentlig lurt å kjøre på hver kveld fra endt mens?? bare for å forsikre seg om at vi ikke går glipp av eggløsning.. blir snart tullete... håper på svaar!_
Jønimi #er gravid!# Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 De sier vel egentlig annenhver dag er fint for ¨ikke gå glipp av eggeløsninga. Hvis mannen har nedsatt sædcellefunksjon så er det best å ha sex 2 dager før eggeløsning (pfc.no)
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 var slik vi gjorde det forige runde.. så vi gjør det denne gangen også :-) hehe.. noen sier det er best å vente 3 dager mellom hver "runde"... men ikke vet jeg :-) vi prøver som sist igjen, så får vi nå se hva det blir til :-D
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 har også hørt at annenhver dag er det beste:) var det vi og gjorde så man faktisk ikke skal gå lei,særlig om man skal gjennom dette mnd etter mnd;)
*Snart_mamma* Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2010 Lei blir vi ikke.. Hehe.. Men tenkte litt på kvaliteten på sæden? kan den bli dårligere med sex hver dag? vil ha så mange svømmere som mulig jeg! samboer har heller veldig gode svømmere enn dårlige. men forige pp var jeg syk så var et opphold på 3 - 4 dager. er sikker på at det var da det skulle ha skjedd.. :S
*Snart_mamma* Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2010 lilledina, mente du at dere hadde sex hver dag eller annenhver? litt treig i dag, hehe!
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 hehe, er ikke alene der ;-) vi hadde sex hver kveld.. det sies at ved sex hver 2-3 dag, så er sæden mer "moden", ikke spørr meg hva de mener med det.. men ved sex hver dag, så er sædcellene sprekere og raskere..
*Snart_mamma* Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2010 Blir jo ikke så veldig klok på alt man leser da.. hehe! men syntes nå det er rart når man har sex hver dag at det ikke skal klaffe???... hvorfor skal det være så vanskelig a?? hmmmfffhh vil jo bare ha en baby:)
Jønimi #er gravid!# Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 De sier jo det at det er bare 20% av befruktede egg som faktisk blir et svangerskap. Det er mye som skal klaffe og kroppen har en utrolig evne til å sile ut klinten fra hveten! Så jeg tenker at hvis det ikke ble noe av, så er det vel en grunn til det. I de fleste tilfeller
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 *Ønsker_Baby* dere er jo "bare" inne i 2 pp, det kan ta litt tid, vet det er frustrerende.. er selv bare i 1 pp, men mest lyst på årive av meg håret av og til :-O hehe her regner vi med minst 3-4 pp før det vil klaffe.. bare så vi ikke blir så skuffa når det ikke funker.. men merker at det hjelper lite.. om ikke, så kan dere jo prøve hver 2 dag også, se om det gir et annet resultat :-)
*Snart_mamma* Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2010 Eller så blir det to ganger om dagen! Hehe.. Morgen og kveld! tenker egentlig ikke så mye på å bli gravid når vi prøver.. eller prøver å ikke tenke så mye på det. hehe som om det er enkelt!!... jaja, får bare søre oss med tålmodighet og kjøre på 1 dagen kan vi jo ta om kvelden 2 dagen morgen og kveld 3 pause 4 blir det jo annenhver dag.. haha uff babyfeber!!
*Snart_mamma* Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 22. februar 2010 *dytter litt for å høre hva dere andre snille damer og jenter mener?*
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #13 Skrevet 22. februar 2010 ja, kanskje det er slik det skal gjøres ;-) nei, vi får vel smøre oss med tålmodighet, hoppe på menna så fort vi vet el er.. og legge bena i været ;-) gravid skal vi bli! og foreldre også :-)
*Snart_mamma* Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 22. februar 2010 Hehe ja.. Stakkars samboern min.. Han blir nok litt skremt. Får mld på dagen når han er på jobb.. El i dag. kom deg hjem. å han kommer! hehe:D
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #15 Skrevet 22. februar 2010 hahaha :-D vi kan å "missbruke" dem på de bestemte dagene :-P
Lille diamant Skrevet 22. februar 2010 #16 Skrevet 22. februar 2010 Vi hadde sex annenhver dag frem til positiv EL-test og hver dag etter dette til jeg trodde EL var over. Dette har vi gjort begge gangene jeg har blitt gravid faktisk. Det vi gjorde anderledes denne gangen, var at vi hadde sex om morgenen..for det var helg da jeg hadde EL ;O) Var faktisk ganske koselig det, og kjekt med litt forandring! Leste at det kunne være en fordel pga at mannen har høyest testosteron-nivå om morgenen. Ikke at jeg aner hvorfor det er bra da..hehe. Men da lå jeg i sengen i 15-20 min etterpå og slappet av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå