Ksenia & Anjem Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 gutten min har en ansatt i bhg som han er suuperglad i, og det er jeg også..hun er kjempeflink med han.. når jeg leverte her om dagen, spurte jeg en annen ansatt om ikke **** var på jobb i dag. så sa hun nei hun har fri i dag..så sa jeg åja det var dumt.. så sier hun: han (gutten min) har det bra her sammen med oss andre også altså! er det min skyld gutten min har en favorittperson?
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Hadde ikke tolket det som frekt. Hun mente vel bare det hun sa: At han trives uansett.
Rampongi Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Det var vel ikke frekt? Eller svarte hun med en sur/snurt tone?
Ksenia & Anjem Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2010 ja det er mulig jeg bare er litt hormonell i dag
GuttemammaX3 Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 de voksne har vel ikke noe imot at barna har "favorittpersoner", men at du gir uttrykk for at du også har en favorittansatt synes jeg kanskje er litt rart. Du er jo ikke et barn. Ikke rart hun som var på jobb følte for å påpeken at resten av de ansatte også er flinke med gutten din.
Ksenia & Anjem Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2010 ja syns hun svarte litt snurt faktisk
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Nei, synes ikke det var frekt sagt i det hele tatt.
Ksenia & Anjem Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2010 jeg syns ikke jeg gav utrykk for at jeg liker henne best, men jeg tenker på gutten min sin skyld jeg..han smiler og stråler opp når hun er der og løper bort til henne og det gjør han ikke når de andre er der
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 Nei synes ikke det var frekt sagt jeg! Synes heller at det at du sa "åja det var dumt" heller var litt"dumt".. Da høres det egentlig litt ut som om at du ikke synes at de andre på avdelingen duger......
moe_ Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Frekt? Eh ... Nei. men den kommentaren din om at det var dumt at favoritten hadde en fridag, den var dum, så jeg skjønner godt at den ansatte fortalte deg at gutten din har det bra med dem også.
Ksenia & Anjem Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2010 Jeg kunne kanskje spart meg for den kommentaren om at åja det var dumt...
Helverine Skrevet 22. februar 2010 #12 Skrevet 22. februar 2010 Nei, det var ikke frekt sagt Det var vel greit å vite, at han greier seg utmerket sammen med de andre også.
tezzie Skrevet 22. februar 2010 #13 Skrevet 22. februar 2010 Syns overhodet ikke det var frekt, mer frekt av deg å si : åja, det var dumt. Å ha en favoritt ansatt i barnehagen er både fint og koselig, men det kan faktisk være litt sundt for han at hun ikke er hos han hver dag. De andre som jobber der er sikkert like flink med han )
2barns mor Skrevet 22. februar 2010 #14 Skrevet 22. februar 2010 Dette hadde ikke jeg reagert på iallefall. De fleste barna har jo sine favoritter i barnehagen, å vi voksne også... Men en bør stille med et åpent sinn til de andre også, slik at de kan få bli kjent med barnet de også. Hva skjer den dagen den ansatte f.eks. slutter eller blir sykemeldt?
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #15 Skrevet 22. februar 2010 Synes heller det var frekt av deg å si det var dumt.
Piipii Skrevet 22. februar 2010 #16 Skrevet 22. februar 2010 Nei det syns jeg overhodet ikke var frekt sagt. Hun mente vel sikkert at du ikke skulle uroe deg og fortelle at han har det bra med alle der:)
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #17 Skrevet 22. februar 2010 Jeg hadde nok svart det samme. Det høres ut som de andre ikke er bra nok for ungen din. Når du sier det sånn får du tåle det svaret også.
prekæs Skrevet 22. februar 2010 #18 Skrevet 22. februar 2010 Slapp av og ikke vondt ment, men går du selv rundt å slenger i fra deg uhøfligheter i tide og utide? Ikke det nei. Det gjør svært få andre også. Tolk det i beste mening til det motsatte er bevist.
Mom2Two Skrevet 22. februar 2010 #19 Skrevet 22. februar 2010 Høres ut som du er litt hormonell i dag;o)
Gjest thricane Skrevet 22. februar 2010 #21 Skrevet 22. februar 2010 var vel heller du som svarte frekt ut i fra den samtalen du skrev her;-P, selv om du sikkert ikke mente det.
blåbæret Skrevet 22. februar 2010 #22 Skrevet 22. februar 2010 Et ærlig svar om at barnet ditt har det bra uansett hvem som er på jobb, hva er frekt med det?
gerd Skrevet 22. februar 2010 #23 Skrevet 22. februar 2010 Jeg hadde ikke reagert på det om hun ikke var sur da hun sa det.
❤lille stjerne❤ Skrevet 22. februar 2010 #24 Skrevet 22. februar 2010 Jeg forstår deg litt jeg da, kan godt forestille meg et par forskjellige måter å si det på med veldig forskjellig resultat. Men høyst sannsynlig så mente hun vel bare at selvom han tydelig er veldig glad i den ene ansatte så har han like gode dager når hun ikke er der også, og det er jo veldig bra. Jeg har et lite sjarmtroll i barnehagen der jeg jobber som tydelig viser at h*n liker meg og foretrekker meg, men jeg vet at barnet også koser seg med de andre når jeg har fri eller er syk.
Mandalas Skrevet 22. februar 2010 #25 Skrevet 22. februar 2010 Foruten det at det faktisk er en del som går rundt å slenger uhöfligheter. Jeg har alltid hatt minst en sånn på de jobbene jeg har hatt, til og med der vi bare var tre ansatte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå