Gå til innhold

Hvordan er magene blitt damer? Noen som har bilder?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ingen mage ennå... er 180 høy, jordmor sa at ungen hadde god plass, den lå bare godt gjemt inne og oppover. Er 17+5 uker nå, men kjenner liv hver dag :) Noe å være fornøyd med om ikke annet ;)

Tenker jeg egentlig er glad jeg ikke har mage ennå, for jeg kan jo ligge å sove på mage (samt slippe at alle kommer å tar meg på magen) Litt misunnelig på dere som har noe å legge hendene på :)

Annonse

Ingen tvil - her strutter magen. Litt mer enn baby her ja...

Men jeg spiser jo som en ulv. Prøver å styre meg, men apetitten likner ikke grisen. Vel, det er det den gjør.

Lagt på meg 4 kg nå i alle fall. Vi tar bilder annenhver helg for å sammenlikne (men ingenting legges på nettet, he he). Det skal bli artig å se utviklingen! 15+1

Her vises magen som bare det!! Men kanskje ikke så rart når det er tvillinger inni der. Moro! er i uke 14+2 å kjenner liv! kjenner hvor tvilling 1 og tvilling 2 ligger, å det er så kos, får et forhold til to barn liksom, spennende!

Akkurat nå er det moro å se magen begynner bli stor osv, men tror nok jeg misunner dere stoort når jeg er like stor som dere er høygravid når jeg er i uke 28-30, å skal vokse ENNÅ mer! Halsbrann, sure oppstøt og tungpust, here I come!!

Her er det ingen mage...er 15 uker nå, men fikk heller ikke synlig mage før jeg var nesten 6 mnd på vei sist gang. Men har hørt at den kommer fortere med nr 2 så jeg håper og håper :) Er bare 159 cm, men har bakovervendt livmor og da ligger babyen veldig langt mot ryggen visstnok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...