Matildesnusk + lille ups Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har nettopp laget et herlig brytebrød (grove rundstykker..) som jeg tenkte å ha til middag. Men hva skal jeg lage til? Foreldrene mine kommer langveisfra, og vi må ha noe godt, men sunt. Har dere noen forslag? :-)
celodi Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Pastasalat med kyllingfilet Gryterett God suppe
septbaby09 Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Hjemmelaget kyllingsuppe 4 pers. skjær opp 2 kyllingfiler og fres i gryta sammen med litt smør, 1 finhakket eple og 1 finhakket løk, samt 1 ss karri. Tilsett 2 bokser hakkede tomater (gjerne med basilikum el noe) 1dl matfløte 1dl vann 1 ts sukker La småkoke 10 min. Smak til med salt og pepper. Veldig sunn, tykk og mettende, god og ikke minst lettvindt og billig
Tieran Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Blomkålsuppe ;o) (det skal jeg nemlig ha i dag) Evt annen suppe.. Lasagne Kyllingsalat Lapskaus Spaghetti og kjøttsaus
Matildesnusk + lille ups Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2010 Oi mange gode forslag! Her må det vurderes. Snille dere er, jenter! :-)
Ranveig R Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Å, lag ei god suppe med masse godt i, f.eks. minestrone eller linsesuppe (kanskje ikkje lurt om du ammar). Fekk lyst på suppe og brød eg no )
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Åååå - nå fikk jeg lyst på suppe til middag..... mmmm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå