Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 kjøpte nettopp en sånn stor 8-pakk, og ihvertfall de tre jeg har åpna har vært helt rennende, som drikkeyoghurt/ melk. Hvor kan jeg henvende meg for evt klage? Butikken hvor jeg kjøpte dem eller må jeg ringe Tine??
CMH Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Snuppa har spist to flytende Litago youghurter idag hun og. Har også en 8 pk i kjøleskapet. Fra nå av skal vi kun kjøpe Safari, skal youghurtene være sånn flytende?
nybegynner07 Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Anbefaler Danonino sine eller hvordan den nå skrives. Det er kesam og faktisk mindre sukker. De er søte og gode og mini her elsker dem. De har en fantastisk konsistens når barn skal spise selv. Tror det var safari som kom svært dårlig ut i en test en gang, men jeg er usikker...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2010 nei, har aldri opplevd dem SÅ flytende før...tror det må være noe feil:/
Rampongi Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Ring butikken å spør om de skal være sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå