Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Min mann har vært hjemme nå en stund pga en prolaps i ryggen, er mye bedre nå heldigvis, så forrige uke jobba han fulle dager noen dager (noe som er idioti etter min mening, burde ta det litt rolig i begynnelsen , å siden han er sykemldt ut februar) Så i helga har han ligget rett ut selvf. verka osv. Jeg har bekkenløsning å er sykmeldt retsen av svangerskapet pga av dette ,fått beskjed om å ta det med ro, ikke overdrive noen ting, siden dette kan føre til for tidlig fødsel, klarer såvitt å gå mange dager, men middager og husvask må jo gjøres, merklig ingen andre tar dette. Mens han har vært sykemldt sp har han funnet en side på nette om hvordan vi bygger bad osv, (siden vi nå skal i gang med dette så er jo dette bra å lese om, men ikke heile dagen å kvelden. Det er jo greit å få med seg noen tips men det fins begrensninger når man har to barn til å ta seg av også. Så i går etter å ha vaska badet,do, vaska masse klær og bretta + rydda romma til unga gikk jeg å la meg å tenkte at middagen kunne bare være. Så i halv seks tiden da begynner han med det, lurer på om vi skal ha noe å ete snart, så det blei han som måte lage dette, sur som bare det. Kjenner jeg har mannen min langt oppi vrangstrupen snart, elsker han jo men akkorat nå er jeg ganske lei av å være hushjelp for han. Sover nesten ikke om natta for jeg verker slik etter alt jeg må gjøre om dagen, gleder meg til han skal på jobb igjen. Sorry litt klage innlegg dette men godt å få blåst ut litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå