Gå til innhold

One-piece til føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har onepiece, som har brukt en stund. Er de så behagelige som de ser ut?

Kan det være noe å ha på bareselavdelingen etter fødsel, eller blir det tungvint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg ikke satset på som antrekk til føden/bardel. Man må vel av med øvre del om man skal på do. Og da blir den liggende og sope ned i gulvet, ikke noe jeg ville gjort på et sykehuset. Greit nok hjemme, men ikke på et do man deler med andre.

De første dagene etter fødsel blør man jo en del, og går gjerne noen ganger på do i løpet av dagen. Og man skyller seg gjerne nedentil når man er på do, både pga rifter, sting og for å skylle vekk blod.

Så blir man gjerne undersøkt nedentil noen ganger, spesielt hvis man må sy, (jeg måtte hvertfall det)

Tungvindt når man skal amme også, greit med noe som ikke er i veien når man skal lære seg ammeteknikk.

Så nei, Onepiece er etter min mening upraktisk som barselsantrekk.

Skrevet

Ville ikke tro det er tungvint og de er sikkert veldig behagelige, men man ser jo ut som er forvokst baby;)

Kanskje barselsavdelingen er rette stedet for sparkedraktene til voksne hvis man først skal gå med de...spesielt hvis man må gå med maxibleiene som jeg måtte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...