Gå til innhold

Hvor tidlig kan man oppleve kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde MA i september. De ti ukene jeg var gravid var jeg bare bittelitt kvalm. Har prøvd hardt å bli gravid igjen etter dette, men uten hell. Har bestemt meg forå utsette prøvingen til etter påske da jeg jeg nettopp har begynt i ny jobb.

MEN; er nå på dag 21 i syklus. Ikke helt sikker på når jeg hadde EL. Hadde sex på dag 13. Nå er jeg helt ekstremt kvalm. Er kvalm når jeg er sulten. Når jeg spiser lindrer det litt, men blir kvalm når jeg blir for mett.

Det er vel alt for tidlig å være kvalm på dag 21? Eller er det noen som har opplevd det så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sist jeg var gravid, så viste det seg (etter terminen) at jeg fikk kvalmen allerede 2 uke i svangerskapet.. så dette er nok noe som varierer stort :-)

Skrevet

kvalme kan komme allerede fra 1-8 svangerskaps uke

Skrevet

Har IKM kommende lørdag, men har vært småkvalm siden i helgen. Kommer når jeg er sulten, lindres litt av mat for så å komme sterkere. Aldri kommet så langt at jeg har vært nær å kaste opp.

Krysser fingrene for positiv test i slutten av uka:)

Skrevet

jeg ble kvalm i begynnelsen av uke 5.. og uken etter begynte jeg å kaste opp, og det fortsatte helt til fødselen var over.. det var om morgenen det var verst.

Skrevet

Jeg er og ganske kvalm og trøtt, men kan nok ikke være mer enn en uke på vei... så kanskje det er noe annet for min del..

Må le litt bare, det er så typisk at man blir gravid når man ikke prøver :)

Sist prøvde vi i 14 mnd, før vi bestemte oss for å vente siden jeg beynte i ny jobb + at vi skulle gifte oss om få mnd.

MEN da ble jeg gravid, en mnd etter jeg startet i jobben, og 4 mnd på vei på bryllupsdagen... Og kastet opp flere ganger daglig fra uke 4 til 16...

Skrevet

eg har hatt vondt i magen og av og til så det skikkelige smerter og,

men eg vettje om det er et tegn på noe ?

venter tr på fredag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...