Gå til innhold

spontanabort nr 1 (2) 1. ble utskrapning

Kariap

Anbefalte innlegg

Er akkurat tilbake fra UL, alt ser heldigvis såpass bra ut at vi slipper utskrapning denne gang. Hva nå? vil helst bli gravid i morgen. Er i fin form, blør ikke mye lenger. Har nettopp kjøpt ny eggløsninstest (det gamle lageret ble kastet da de to blå strekene dukket opp). Har noe der ut noe GOD IDEER om hva vi kan gør i tillegg??? Mat som er lurt åspise, er det noe på Helsekost jeg kan få tak i? Panikken, desperasjonen begynne p ta litt overhånd her siden alderen tale i mn disfavør :-( Håper på gode tips. Er det forresten normalt å stortute i det ene øyeblikket og ommøblere stuen samtidig som man pussedr vinduer?!

Fortsetter under...

Å være i ubalanse følelsesmessig er nok innenfor normalen når man opplever det vi må gjennom ja. Tøft for kroppen og tøft for hodet.

Har ikke så mange tips å gi deg, men det jeg gjorde måneden før jeg ble gravid for fjerde gang var å kutte ut all brus, kaffe og alkohol, minimere snacks, sukker og junk food, for "å rense" kroppen litt. Tok også dobbel dose med folat samt akupunktur for å sørge for god blodgjennomstrømning i kroppen. Skal på sjekk i morgen i uke 8 for å se om innsatsen har fungert..

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...