Gå til innhold

Dette med modning og åpning og selvsjekking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11 dager på overtid og har forsøkt å sjekke modning og åpning selv.

Nederst i skjeden er det trangt, men øverst er det mykt og masse plass.

Må man ha åpning nederst og får at det teller som åpning? Eller er det åpning når man er åpen øverst?

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpning er åpningen på livmorhalsen, ikke skjeden. Og du, ikke rot oppi der selv, infeksjonsfaren er relativt stor.

Skrevet

Nederst er jo bare skjedeåpningen din, den utvider seg ikke før babyens hode presser seg igjennnom.

Skrevet

Dette vet du tydeligvis ingenting om, så hold deg unna, du!

Skrevet

Om infeksjonsfaren er stor ved å kjenne med en nyvasket hånd, da er det kanskje lurt å ikke ha sex for å sette igang fødsel?

Skrevet

Om infeksjonsfaren er stor ved å kjenne med en nyvasket hånd, da er det kanskje lurt å ikke ha sex for å sette igang fødsel?

Skrevet

Så vikan ikke kjene etter selv,men jordmor kan?Akkurat som hun er så mye renere da```??

Skrevet

Hm, jordmor har steriliserte hansker på seg^^

Skrevet

Ville du operert deg selv? Ikke?

En jordmor vet hva hun kjenner, hva det betyr og hva hun må passe seg for å IKKE gjøre, som f.eks forårsake stor blødning. Det er en grunn til at vi har utdannelser, folkens.

Et penishode har ikke harde kanter som kan rive hull på hinner eller blodårer, dersom noen ikke skjønte forskjellen...

Skrevet

Vet ikke hvordan dere har sex, men en forsiktig undersøkelse med mine fingre er nå i hvert fall langt mer skånsomt enn aktiviteten der inne når vi har samleie.

Skrevet

Hva er galt med penishodet til mannen din, siden du ikke leste eller forstod den siste setningen min?

Hvor hardt du puler har ingenting med saken å gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...