Gå til innhold

anngående positive el-tester i 11 dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis noen husker hadde jeg positive el-tester i 11 dager, spottet litt osv. så ble testene negative å det var de i 3 dager, i dag er CB digital el-testene positive igjen. skjønner egentli ikke noe jeg, men har hadd mensmurringer osv fra den 7.februar. testene bynte å bli positive den 8.februar. venter ikm alt fra 25.2. er på cd 28 i dag men bruker å variere fra 29-35 dager hos meg.

er så spent å fortvila å alt på engang her jeg nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herlighet har du enda positive eltester? høres jo temmeli merkeli ut da..du er ikke gravid nå da? for man produserer nesten det samme hormonet når man er gravid som når man har el og da kan det gi utslag på elstester. Ikke ringt lege å spurt om råd der eller evt gyn senter eller noe slikt?

har du veldi uregelmessig syklus?

Skrevet

ja var 3 dager opphold men nå er det pån i gjen. tror jeg har snakket med legen 4 ganger nå, men det eneste jeg kan er å vente. legen trodde jeg var gravid. men synes det var rart at de plutselig ble negative da, men det varte jo ikke lenge. er så hormonsk at jeg sprekker her, gråter å kjefter om en annen. stakker de som er i nerheten av meg:)

syklusene mine varierer fra 29-35 men har ligget ganske stabil de siste 6 mnd på 28 og noen mnd 31 så kan ikke si d heller.

Skrevet

merkelige greier altså det der..mine slår aldri ut utenom en dag når jeg har el:)

men tok en på fredag og lørdag å da var det litt utslag,men venter ikm nå imorra men kjenner jo mensen kommer så tror jo ikke et at er gravid fordet om de sier man er gravid om det slår ut på elstester:)

men du har ikke prøvd å ta en graviditetstest da bare for å sjekke? ville nå jeg gjort?;:);)

håååper du er gravid da;) å at jeg å er det å at det at jeg kjenner mensen på tur er som ifjor da jeg var gravid å gikk på 2 annahvert sek for jeg trodde mensen kom i over en uke etter ikm før venninnene mine sa at nå måtte jeg ta test å da var den positiv..men nå tviler jeg altså,bedre det å heller bli positiv overraska;)

good luck;)

Skrevet

ja har tatt 4 g-tester, første ga svak utslag, dagen etter var den negativ å negativ etter der, nå er den veeeeldi svak positiv igjen. i morgen er den sikkert negativ igjen regner jeg med.

blir så slitn av at det er sånn. de 2 gangene jeg har mistet så 1 gang så ga el-testene utslag først å 2 gang ble de ikke positive før 1 uke etter g-testene. kjenner egentli på meg a det kan være noe, mne man får slike murringer ved at eggene henger seg opp også så har jo ikke peiling.

er bare så innmari redd får å miste en gang til, hvis jeg er blitt gravid igjen:(

Skrevet

å herregud som jeg hater dette.....

testet i dag også jeg og de er positive positive osv, tok en cb og den er så svak positiv at man skulle tro den var negativ, skjønner ikke hvorfor ting skal bli positiv og negative om en annen. er såååååååååå lei.

Skrevet

har du testet idag da?

er så spent,er så rart om du ikke er gravid syns jeg altså:)

håper virkeli du er det:)

her kom tanta inatt,holder på å komme..litt spotting,men var like greit å få den å slippe det her forbannade stresset mellom el og ikm..

så nå kan jeg roe ned i noen uker iallefall:)

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...