Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Jeg kjeder meg sånn! 2 uker igjen til termin. Tung og ubekvem i kroppen. Er jeg veldig aktiv, setter det i gang med harde kynnere/maserier. Så nå ligger jeg her på sofaen og ser høydepunkter fra OL. Begynner faktisk å bli ganske dreven i tomannsbob. Heia tysklands førstelag! Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Ferdig med å vaske opp klærne til gullet, i går sorterte jeg alle ullsokker og strøk alle skjerfene våre. Huset er rent og pent. Det er for kaldt til å vaske vindu (de kunne trengt en shinings). Fødebagen er så og si klar, til og med stelleveska har jeg pakket. Mannen min nekter meg å sette i gang med maling. Skulle malt en krakk, et bord og et skoskap (funker dårlig med sens-maling da). Blir hissig av å være så lite produktiv:-/
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Hmmm.. Les ett par bøker. Sikkert en god stund til du føler at du har tid til det. Strikk noe, eller hekl noe.. Bak brød, rundstykker osv, fyll opp fryseren.. Greit å ha etter fødsel, og det smaker så mye bedre med hjemmebakt enn med butikkjøpt brød. Har allerede bakt 5brød, og en pose med rundstykker. I tillegg skal jeg henge opp noen bilder. Haha. Alt for å få tiden til å gå fortere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå