Gå til innhold

Trenger tips og råd her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg sånn! 2 uker igjen til termin. Tung og ubekvem i kroppen. Er jeg veldig aktiv, setter det i gang med harde kynnere/maserier. Så nå ligger jeg her på sofaen og ser høydepunkter fra OL. Begynner faktisk å bli ganske dreven i tomannsbob. Heia tysklands førstelag!

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre?

Ferdig med å vaske opp klærne til gullet, i går sorterte jeg alle ullsokker og strøk alle skjerfene våre. Huset er rent og pent. Det er for kaldt til å vaske vindu (de kunne trengt en shinings). Fødebagen er så og si klar, til og med stelleveska har jeg pakket.

Mannen min nekter meg å sette i gang med maling. Skulle malt en krakk, et bord og et skoskap (funker dårlig med sens-maling da).

Blir hissig av å være så lite produktiv:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. Les ett par bøker. Sikkert en god stund til du føler at du har tid til det.

Strikk noe, eller hekl noe.. :)

Bak brød, rundstykker osv, fyll opp fryseren.. Greit å ha etter fødsel, og det smaker så mye bedre med hjemmebakt enn med butikkjøpt brød.

Har allerede bakt 5brød, og en pose med rundstykker. I tillegg skal jeg henge opp noen bilder. Haha. Alt for å få tiden til å gå fortere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...