Gå til innhold

Dritt.... alle gode ting er IKKE 3!!

Anbefalte innlegg

Koser meg fortsatt i Thailand.... og den siste uka har jeg kjent masse strekkinger og diverse i eggstokkene...men det er vanlig for min del. Og igar pa dag 12 begynte jeg og spotte. Spottet litt idag ogsa... og skjonner jo at mensen er pa vei.

Haper og ber om at mensen kommer sa sent som mulig, slik at jeg rekker a komme hjem fra ferie for neste egglosning er her:)

Etter de andre 2 ins. har jeg fatt mensen pa dag 15. Den forsta gangen spottet jeg i 4 dager for mensen kom, og etter 2 ins. spottet jeg 1 dag for mensen kom. Skulle onske det kunne vaere likt jeg, etter hver gang:) men det er vel litt mye a onske seg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141480550-dritt-alle-gode-ting-er-ikke-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda...hadde håpet at lykken ville være å ruge i Thailand og at du var gravid når du kom hjem jeg....!

Godt du uansett ikke gir opp men bare hiver deg rett på neste. I mellomtiden må du bare nyte godværet, for hjemme i gamlelandet vil det ikke slutte å snø iår :)

Godt du ser fremover. Desverre for oss er det realistisk med flere runder til København før gullet sitter.

Egentlig bra at du er i Thailand. Deilig land! Forsøk å få med deg hjem den antistressende roen Thailenderne har. Det er lettere å bli gravid når en ikke er urolig og stressa.

Kos deg med det deilige havet, massasje på stranden og all den gode maten!

Mensen kom for fullt igar, og jeg er veldig motlos na. Mister all trua jeg.... og har veldig lyst a fa tatt HSG/rongtenundersokelse av egglederne.... men far ikke gjort det denne syklusen i og med at jeg er pa ferie.

Sa jeg er sa usikker pa om jeg skal ta en inseminasjon na i mars, eller vente til jeg far tatt HSG etter neste mens for a sjekke at alt er bra. Men allikevel vil jeg ikke miste en maned heller. Hva synes dere?

Har hatt 3 inseminasjoner, og hadde virkelig trodd det skulle ha klaffet hittil:(

Å, jeg skjønner hvordan du har det januar-jenta!

Jeg fikk mensen i forgårs etter mitt 3. forsøk. Dr. Lindeberg på cfc sa at egget var perfekt timet, og jeg fikk sånn tro!

Jeg blir mattere og mattere for hver gang det ikke går, og mister alt håp om at jeg noengang skal få det til.

Men så går det et par dager, og så får jeg masse energi til å gå på igjen, skjønner ikke helt hvor det kommer fra.

Noen av venenne mine sier at jeg er tøff og at de nesten ikke skjønner at jeg orker mer, men vi kan jo ikke gi opp før alt er prøvd! Da gir vi jo opp det viktigste i verden!

Nå skal jeg øke pergotime-dosen etter dr Lindebergs råd, hvis jeg løsner 2 egg kan jeg doble sjansen.

Kos deg i Thailand, og stå på!

Å så synd at det ikke lykkes denne ganger heller:(

Håper troen og motet kommer tilbake til deg raskt.

Jeg har nå vært å fått gjort min 4 inseminasjon. 1 på CFC-

Hadde HSG røntgen før dette forsøket samt gikk på pergotime etter råd fra Lindenberg på CFC.

Så jeg håper at du nå prøver snart igjen og at det finnes sannhet i uttrykket: Med det 4. skal det skje ;-)

Og kos deg i Thailand. det er ett herlig land og enda herligere når det er så ufyselig vær som det er jeg hjemme.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...