mamsen=) Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Med mangfold tenker jeg ulike typer mennesker som jobber sammen, etnisitet, kjønn, alder ol.. Holder på med en hjemmeeksamen nå, og trenger litt tips og ikke minst MOTIVASJON! )
TøffiTrynet☠ Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 På min jobb har vi i hvertfall en spredt aldersgruppe. (Kombinert bensinstasjon, bilverksted og bilbergingsfirma.) Vi er vel rundt 20 stk, kvinner og menn, i alderen 19 til 60 ca. Og vi har det helt topp sammen! Veldig bra arbeidsmiljø, og vi er venner og sosiale sammen på fritiden også. For nyansatte kan det nok hende at humoren vår kan være litt tøff, men sånn er det når det er menn i flertall tror jeg. Og i og med at det er flest menn blir det lite av den baksnakkingen/sladringen som jeg har opplevd før på kvinnedominerte arbeidsplasser. Det at det er stort aldersspenn på oss har heller ikke så mye å si. Mulig de yngste er voksne for alderen, og de eldste unge til sinns? Vi er forøvrig en ia-bedrift, og det er supert! Og vi er en lærlinge-bedrift, og vi tar inn folk fra NAV på arbeidstrening. Spørr hvis det er noe mer du lurer på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå