Gå til innhold

Spørsmål ang. forstørring av bryster.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å "legge meg under kniven" for å få lagt inn silikon.

Noen her som har erfaring med det? Hvor mye la du inn?

Jeg vil at det skal se naturlig ut, jeg er ikke store jenta selv. 1.68 høy og rundt 53 kg.

Jeg vil at de skal vises litt, men ikke signalisere silikonbærte på lang vei liksom, hehe:D

Hvor mye tror dere at hadde vært fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

silikon er så grusomt stygt. hvis man ikke har antydning til pupper ellers, kan jeg forstå det, men ikke ellers..klarer ikke å folk med silikon seriøst.

Skrevet

Har nesten ikke antydning til pupper nei, hvis du lurte på det.

Spurte ikke om du syntes det var fint eller stygt!

Skrevet

Siden du ikke er større enn du er ville jeg ikke hatt mer enn B-cup. Kjenner ei som tok en god C og det ser ikke naturlig ut, ser ut som to store appelsiner som sitter nærmest utenpå kroppen..

Når man er liten og slank i kroppen er det penest med små pupper også synes jeg, skal jo være litt symmetri i kroppen :)

Jeg har selv fått D-cup etter ammingen og savner veldig mine B-cup pupper. Føler puppene gjøre meg større og feitere enn jeg er jeg, og vi ha tilbake min nette og slanke overkropp.

Skrevet

Ja, du har helt rett, jeg har også sett for meg en litt fyldig B-Cup.

Jeg synes det er veldig fint med små runde pupper, så skal ikke gjøre dette for å få store pupper, men pupper i det heletatt liksom:)

Jeg hadde C-Cup rett etter fødsel et par uker og de så ganske store ut, litt sprengt på en måte, men da var jeg nesten 10 kg tyngre også:)

Men du har helt rett, de må passe til kroppen ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...