Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Det kommer jo veldig an på. Jeg har bare vært i ett, og der brukte vi kanskje 1000kr. - 2000kr. hver.
sånn ca Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg skal i et nå snart:) Vi betaler 500kr hver, men vi er også bare en haug med studenter da. Så vi har prøvd å få mest mulig morro så billig som mulig, og vi har vært veldig kreative så detta blir morro^^
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Det som eg var i, der betalte vi 500 kr for aktivitetane som vi skulle på iløpet av dagen inkl.pizza på peppes. Utenom hadde vi med oss egne penger til alkohol osv når vi reiste på byen til slutt..vi spratt også 2 flasker champis som vi delte i badestampen som var inni de 500,- Vår dag såg slik ut: Kidnapping av den kommende brud, tok ho med oss nesten rett fra fjøsen, (hihi) med både felleskjøp dress og støvler. (planlagt self) vi var 14 stk som var med på u.laget, og hundre kr av desse femhundre fra hver, skulle gå til bruden, slik at hun kunne shoppe noe å ha på seg på kvelden. Så nå gikk vi rundt å fikset kler til henne! en pust i bakken på peppes, før vi satt snuten mot paintballbanen, spilte med 300 kuler hver, så badet vi i elva rett ved, NYYDELIG vær, så avslutta vi på campinger der oppe, med grilling og badestamp. SÅ var vi klar for byn, fantastisk dag )
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har akkurat vært på et. Det kostet 999 kr, og da var ei natt i hytte, middag, godis, brus og buss tur/retur a 3 timer inkl.. Syns vi fikk veldig mye for pengene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå