Gjest Sekretøsa Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Gulvet tåler ikke at det ligger noe på det, for da trekkes all varmen dit hvor det ligger noe (som f.eks skittentøyskurven, håndkle, etc) Som x av en elektriker har jeg fått forklart at de enten er lagt feil, eller for dårlige når såntno skjer. Hadde varmekabler på badet i gamlehuset, men der lå det støtt og stadig noe uten at det gjorde noe. Nå er det ekstremt varm hvis det ligger noe på det, og kaldt der hvor det er åpent.... så varmt at man faktisk brenner seg, og da tenker jeg at det sikkert ikke er spes heldig for kablene i den varmen..... What to do?? Rive opp hele driiiiten??
meg & to små vampyrer Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Ring eksen og be om råd;) he he he he. Ok, dårlige råd til side; ring en elektriker og spør?
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Haha! Kjempelurt! Det var jo faktisk N sitt råd i går, når vi sukka litt over gamle støpsler på soverommet. "Vi kan ringe pappa!!" Smart!
verdens heldigste mamma Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Her er det vel bare å håpe at du (eller forrige eier) har kvittering på jobben som er gjort, og så få dem til å komme tilbake og legge kablene om igjen. Er det gjort svart, sitter du med svarteper og må betale alt selv uansett.
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Vi har ingen kvitto, flytta inn her i slutten av januar. Ikke visste vi om det før vi hadde flytta inn heller. Usikker på hvorvidt det er en "feil". Tror nok ikke forrige eier har gjort dette, men de før der igjen....
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Hva stod det om varmekablene i våtromstesten på prospektet da dere kjøpte huset da? Jeg hadde sjekket dette. Hadde dere forsikring? Jeg hadde klaget til megler. Vesentlig mangler e.l .....
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Takk! Skal sjekke permen når jeg finner den.... (skal rydde litt i kveld)
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Væssego, det jeg mener nå dette må være innenfor opplysningsplikten og dermed en vesentlig mangel, dersom de ikke har sagt det
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 ja, det er jeg enig i. Det gjør jo i utgangspunktet ikke så mye når vi ikke har noe på gulvet, men med en famile på 4 med jobb og barnehage, sier det seg selv at badegulvet ikke er det som er tømt når vi går ut herifra på morningene
1mor3barn&1000ideer Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Det kan være at det ikke er noe galt med varmekablene. Hva slags materiale du har på gulvet er ganske relevant her. Jeg vet ikke hva du har, men materialer på gulv leder varme forskjellig. Er det fliser? Hva slags fliser?
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 Hm, det visste jeg ikke.... Det er fliser ja, men av hvilket slag aaaaaaner jeg ikke! *grønn* Som sagt så er ikke dette noe vi har gjort, det har nok blitt gjort 1998 en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå