Gjest Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har ikke betalt lunsj på jobb, jobber kun halvstilling. Ikke bestandig jeg får tid til å ta meg en lunsj. Kjøpte en pakke med Nutrilett Meal med karamell i helga som jeg har med idag. Kjempegodt! Og jeg får dekt sjokoladesuget mitt også Men er det en god måltidserstatter?
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Ja, det funker fint det, om du klarer deg på så lite. Når jeg jobber så må jeg ha MAT, mens jeg hjemme godt kan ta en nutrilett... Men, om du IKKE har betalt lunsj så skal du jo ha muligheten til å lunsje.... de som har betalt (sånn som jeg) må være tilgjengelig i lunsjen...
Rampongi Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 jada, den er ok den. Spiser den en del selv. Jeg liker godt de shakene jeg da. Synes de metter ganske mye og smaker ok.
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg spiser god frokost før jeg drar, og jobber kun fra 8 - 13:) Jeg sitter på kontor og er hele tiden tilgjengelig da, så spiser litt nå og da. Har spist litt nå, og de mettet mye! Hehe. Spiser litt frukt når jeg kommer hjem før middag.
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Ja, riktig Da blir det jo en annen sak og så lenge du sitter rolig så trenger du ikke så mye heller kanskje. Sånn er hvertfall jeg Mye mer sulten de dagene jeg spinner rundt på jobben, enn når jeg sitter i ro. Jada, de er gode de! Har akkurat stappa i meg en selv!
CMH Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 De funker ja, men jeg synes ikke de metter så veldig. Shakene er og gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå