Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Mannen min tenker å begynne med vindusvask som næring, men vi er jo litt usikre på etterspørselen etter dette. Hadde dere betalt en snittpris på 20,- per vindu utvendig? Hadde dere da villet ha det gjort ofte? Gjerne fast en gang i måneden. Eller 250 for hele huset? For en vanlig enebolig, rekkehus?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Jeg ville nok betalt såpass ja, men så har jeg også smårutete vinduer som det tar tid å vaske. Hadde ikke betalt for det så ofte. Maks en eller to ganger i året. Forutsetter at prisen er med mva og at han holder utstyr, forsikkring og vaskemiddler.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Jeg vet at mange av mine venninner betaler for det, og de betaler 200-300 kr pr hus. Jeg skulle gjerne ha betalt noen for å gjøre det, men jeg får ikke ut fingeren til å bestille noen...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Min høyt elskede vaskehjelp vasker vinduene når jeg ber henne om det, og hun tar 130 kroner per time enten hun vasker vinduer eller noe annet i huset. Det er verdt hvert eneste øre å slippe å gjøre det selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå