Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 jeg viste seriøst ikke at gåstol hadde blitt fy fy. Det forandrer seg hele tiden, hva som er greit og ikke. Blir helt svett jeg. Var inne på babyshop og så etter gåstol, men kunne ikke finne det, leste på nettet etterpå at det ikke var anbefalt lenger. Gla jeg ikke spurte ekspeditøren om det
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Litt gåstol er ikke farlig. Kjøpte for noen dager siden på en seriøs babybutikk. To sorter hadde de til og med. Noen er jo hysterisk. Men jeg mener at moderat bruk gjør underverker for livskvaliteten til de små.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 hva heter den babybutikken? Har en gutt som elsker og stå oppreist, men det er tungt å holde han hele tiden og han skal jo ikke bære sin egen vekt før han er 5mnd, han er 4mnd nå. Vet han hadde elsket å sitte i en sånn. HI
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg vet de har gåstol på brio og simo i Bergen ihvertfall. Har og en ståbaby. Tror ikke det er verre å sitte litt i en sånn enn feks å stå i fanget mitt sikkert en time hver dag. Vår gåstol kan også bytte ut hjulene med sklisikre klosser så den står bom fast.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 gå-stol er sikkert greit det, i små mengder på barn som allerede bærer vekta si på egne ben. Men barn som bare sitter der og spreller med bena, de kan skade hofter og vilja til å gå fordi de ikke trenger å jobbe for å komme seg frem her i verden.... Min sønn har aldri fått lov til å bruke gå-stol, på beordring fra fysio og ortoped. Så jeg holder meg langt unna, og ingen av mine barn skal bruke det heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå