Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vet det er noen av dere her inne som går på prednisolon, albyl e etc.

Jeg bare lurte på om noen vet om allergi medisin også kan ha en positiv effekt under forsøk? Jeg tar fast to allergitabletter daglig, i tillegg til nesespray. Dette er jo for å roe ned immunforsvaret, og det er vel det som er hensikten med prednisolon også, eller tar jeg helt feil??

Jeg venter på at mensen skal komme, å så få begynne med forsøk nr 3. Jeg fikk velge om jeg ville begynne på puregon eller en annen medisin, husker ikke hva den het. Men det er den en må blande ut selv. Er det ikke så nøye hvilken medisin en tar? Noen med erfaringer fra disse to medisinene?

Takk for svar =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141479804-prednisolon-etc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har som regel brukt puregon...siste gjorde jeg det...350....fikk ikke ut så mange egg...

så hadde jeg to med blanding av menopur og puregon...fikk da ut omtrent som normalt men hadde 450 ie...

så tidligere forsøk bare puregon og da alt fra to ttil åtte egg....så vet ikke helt...denne angen hadde jeg kort protokoll og trur det var grunnen til at det ble så få...

puregon er enklest og minst vondt nettopp fordi man slipper p blande og mindre stikk...

:-)

Heisan.

Jeg regner med at det er Menopur du snakker om. Forskjellen er at Puregon inneholder FSH, Menopur har FSH og LH. Noen av oss har bedre resultater med den ene eller den andre.

Jeg hadde tre resultatløse forsøk med Puregon. Så hadde jeg Menopur på de tre neste forsøkene, og ble gravid på to av dem (vet jo ikke om det var Menopuren som gjorde utslaget, men det var i alle fall den eneste forskjellen på forsøkene).

Det er litt mer upraktisk å ta Menopur fordi den må blandes, men nåla er omtrent like tynn, og du skal ha ganske høy dose (mer enn 300IE) før du trenger mer enn ett stikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...