Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 den sisste uka har hun blitt helt anderledes når jeg legger henne... Hun blir sinna først, åsså ettervert så går d over til "redselsgråt" høres iallefall sånn ut, slik at hun ikke klarer å roe seg ned mere og hikster.. bruker flere timer, hun som var så enkel å legge før d, sovna med en gang, kansje bare babbla litt før hun sovna.. nå skjønner jeg ingenting, har så å si prøvd allt...når jeg tar henne opp, tar d ei lita stund før jeg får roa henne ned, legger henne i senga med meg og hun sovner tilslutt, åsså skal jeg bære henne over til sin egen seng, da våkner hun og begynner med "reddselsskrikinga" igjen.. men er så usikker på om d e reddselsskrik eller bortskjemtskriking. kan iallefall ikke holde på sånn som d her lengre.... noen som har erfaringer og vet hva d kan være? noen tips til forbedringer slik at hu eventuelt ikke blir så "redd"? eller sinna..?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. februar 2010 leste at d kunne være separasjonsangst, hmm kan d ta lang tid før denne fasen er over da? men virker som hu sovner fort på dagen, da er d litt lysere, og virka som hu roa seg ned med ei lita lampe her ei natt, kan hun være redd i mørket? kansje d er tennene oppe som kommer? men hvorfor blir hu sinna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå