Gå til innhold

Måling av nakkefold, hvor i Oslo? Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg ønsker å få utført en måling av nakkefold. Sist jeg var gravid fikk jeg gjort dette hos Majorstuaklinikken. Når jeg ringte dit nå sa de at de har sluttet med dette. Noen som vet hvor jeg kan få gjort dette nå?

Glad for å høre deres erfaringer.

(blingsa litt og la det ut på kranlesiden først, hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gjør det på Aleris på Rødekors Klinikken i Fredrik Stangsgate. Var der forrige uke.

Skrevet

Oslo City, der gjorde vi det i uke 12. Fikk også med 4 flotte bilder, hvorav 2 var i 3d. Anbefales:)

Skrevet

Hæ, sa de det? Jeg har nettopp bestilt time der, og fikk inntrykk av at nakkefolden var en av de tingene de undersøkte da.. skal dit når jeg er 12 uker på vei..

Skrevet

Jeg var på majorstuaklinikken og fikk utført dette med førstemann, det er helt standard å måle nakkefold i en tidlig ultralyd. Vær dog obs for jeg er på riksen nå med nummer to og de har påpekt en masse feil majorstua gjør så jeg hadde nok ikke dratt dit igjen

Skrevet

hmm...hva slags feil er dette? Har nemlig lest her inne at dr Trolle skulle være en av de beste på tidlig UL/ fosterdiagnostikk, stemmer ikke dette da?

Skrevet

Lykkers, gå på Aleris, de er flinke der. OG billigere!

Skrevet

hmm..tja kanskje det. Men har de 3d der?

Skrevet

Jeg var hos dr Trolle for et par uker siden og målte nakkefold. Har vært hos han tidligere også og har alltid vært veldig fornøyd. Dyktig og profesjonell lege. Veldig hyggelig også.

Skrevet

ok, så bra=) Ja, det var det jeg også mente, at han måler nakkefolden ja!

Skrevet

hva koster d på aleris forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...