Gjest Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 jeg og sambo mistet desember i fjord, vi ble egentlig enige om å vente til høsten igjen med å prøve.. men, etter mye om og men, ble vi enige om å prøve etter 2 sykluser.. så for nesten 3 uker siden ble vi prøvere.. har nå lette symptomer.. men tror egentlig det er glede og håp som utgjør det.. enda det er en liten gnist i meg som prøver å viske at det kan være jeg er gravid ;-P må på do og tisse så godt som hver halvtime, er kvalm for 2 dag på rad, kastet opp etter frokosten i dag, har små ømme bryst.. klasiske tegn er der.. men nekter å la meg rive med av det, vil ikke gå her å tro noe, for så å bli skuffa når mensen komer, eller når testen viser negativ.. for hvor ofte kan det egentlig skje man blir gravid 1 pp?! hahaha.. blir tullete av meg selv..
Lille diamant Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Så spennende du har det da hørtes ikke ut som det er innbilte symptomer siden du faktisk kaster opp! Hvor er du i syklusen da, og når har du ikm?
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 takk :-) vet ikke jeg.. tørr lissom ikke håpe på noe heller... har ikm 1 mars.. kommer vel til å dø av spenning før den tid :-P haha.. tørr ikke si noe til sambo heller.. var så kvalm når jeg sto opp i dag, så klarer ikke jobb.. ringte og sa jeg var syk.. vet dette er veldig dårlig gjort.. men fikk seriøst brekninger så fort jeg beveget meg.. (noe som minner meg sterkt om forige graviditet!) :-O håper jeg kan holde det for meg selv til jeg får testet, vil ikke at sambo skal bli skuffa om det bare er innbilt :-/
Lille diamant Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Nei kjennner til det..har hatt det sånn jeg og, at jeg helst vil holde det for meg selv til jeg vet at jeg er gravid nå ser det ut som jeg er gravid da, så skal til legen for å ta blodprøve straks! Mistet i sommer, så vil følge med hormonstigningen nå, for å vite hva som skjer Du må oppdatere når du vet noe mer da, blir spennende å høre!
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 så i dag er dagen? :-) skal krysse fingrene for deg jeg :-D samtidig som jeg nå vil holde det fra sambo til jeg vet hva som skjer, så er vi enige om å ikke fortelle det til noen som helst til vi er et godt stykke inn i svangerskapet.. blir jo ikke så lett om jeg skal løpe rundt på jobben og kaste opp ;-) men, om det viser seg at jeg er gravid nå, så får jeg gjøre det beste ut av det.. første vi gjør når vi finner ut at jeg er gravid, er å kontakte sykehuset.. etter avtale med gyn.avdeling der, skal vi komme rett dit når tester viser positiv, pga. hva som hendte forige svangerskap.. er en trygghet at vi får oppfølging fra dagen etter at vi får positiv test :-) skal oppdatere når jeg får testet meg.. husker ikke når man kan teste seg.. men håper jeg klarer å vente hvertfall 3 dager etter ventet ikm ;-) hehe.. men vet ikke hvor flink jeg vil være med den ventinga :-O
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 dum som et brød og tok test i dag :-P vet jo at det er ALT for tidlig å kunne teste.. meeeen, må bare le av meg selv.. får heller sitte ned og vente på ikm.. + noen dager ;-)
Lille diamant Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Ja har vel "visst" at jeg var gravid siden mandag sist uke, men da fikk jeg kun helt svake streker på testene, så var redd jeg tok feil. Men nå er jeg sikker på at jeg er gravid, så da får vi se hva spiren min har planer om fremover.. Fikk også beskjed om at jeg skulle få tett oppfølging neste gang jeg ble gravid, så kommer til å ring og be om henvisning til gyn og tidlig UL om jeg ikke mister de neste ukene. Er alt for tidlig å ta test nå ja, siden du har ikm 1.mars men er akkurat lik deg, og testet en uke før ikm selv så ingen her anklager deg for å være gal altså...hehe. Blir spennende å se om du er gravid, så oppdater når det er noe nytt da
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 1 til 4 mars.. så vidt uregelmessig der gitt! vet.. jeg er håpløs ;-) haha
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 okey :-D håper virkerlig det sitter for deg nå :-D herlig, men totalt nervepirrende med spirer! er bra det da :-) her fikk vi beskjed om å kontakte gyn.avdeling ved sykehuset så fort vi fikk positiv test! skulle da få time så fort som mulig, så vi får startet oppfølgingen :-) hehe.. ja, er bare tullete.. men sånn kan det gå når man har tester liggende :-O lurer på hvem av meg og samboen som fant ut at det var en god idè :-P haha ja.. går noe i ørska i dag.. og alt tar myyye lengre tid enn elers.. bare fordi jeg vet jeg må vente minst en uke på å få testa meg ;-)
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 pratet med lege i dag.. han sykmeldte meg tvert, ba meg holde meg i ro frem til ikm, så det ikke skal være for anstrengende for kroppen min å tilpasse det (om jeg skulle være gravid).. samtidig så er det jo det at det kan hende jeg rett og slett har et sjau.. så da må jeg tvinne tomler til mandag.. kommer til å rive ut alt håret mitt i frustrasjon :-O
minnimus83 Skrevet 23. februar 2010 #12 Skrevet 23. februar 2010 første pp her og, har hatt veldig smerter i det siste i magen helst nedre del av magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå