Gå til innhold

kald om natten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om d kan være for varmt å ligge i voksi posen om natta?

Skrevet

ja, voksipose er jo for å bruke ute når det er kaldt

Skrevet

Hvor kaldt er det inne da? Lurer på å prøve voksipose om natten jeg og. Nå ligger mini surret i 2 store tepper og dyne. Har på seg ullsett og fleece genser.

Skrevet

I alle dager... Hvor kaldt har dere det inne da? Vi har 17 grader på rommet og da holder det med pysj og dyne.

Skrevet

Samme her. Nå som det er iskaldt ute har jeg døra oppe fra soverommet inn til stua, da er det kaldt på soverommet, men pysj og dyne holder. Har også hørt at man ikke skal bruke lue, da de regulerer tempen mye gjennom hodet. Til dere med fleecedress, tpper og dyne; er dere ikke redd for overoppheting?

Skrevet

problemet er vel egentli at han sparker av seg dynen, å han elsker voksi posen sin. Blir litt lunere.

Skrevet

Har 15 grader på soverommet vi nå.. Jeg med 2 tepper og dyne.

Mannen min er allergiker, og mener han blir dårlig av varme på soverommet. :/ Skal flytte til sommeren, håper det er varmere på soverommet der vi flytter. Har dørern åpen, men er ikke så mye varme som kommer fra stuen i 1 etg og opp på soverommet i 2 etg. Det meste forsvinner i gangeen utenfor.

Skrevet

Min ligger hver kveld i voksi pose, har aldri hatt noe problem med det. Hun har kun på seg en vanlig pysj med føtter. Hun har en allergi dyne som selvregulerer varme over posen igjen. Hvis ikke jeg hadde hatt det, så hadde hun vært skikkelig kald hver natt. Hadde en begynnelse kun dyne og ullteppe over, men da skjedde at jeg måtte kle hun litt ekstra. Da la hun i ull. Jeg har ikke noen varme inne på rommet. Og til tider kan det være veldig kaldt, men da ligg hun godt inne i voksiposen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...