Gå til innhold

Ville dere ha gjort det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren min :) I helga fant hun ut at typen hennes hadde vært utro, eller ihvertfall sendt upassende meldinger til en annen dame for senest to uker siden. Han hadde skrevet til den andre dama at hun kunne komme bort en tur så kunne de gjøre det de gjorde sist gang, og det gjorde jo ingenting om hun hadde perioden sin for hun hadde tross alt munnen og rumpa sin. Han typen ble sint fordi søsteren min rotet gjennom meldingene hans, men så hadde hun hatt en mistanke lenge da om at noe skurret. Blant annet har han en sånn mobil at man kan se litt av meldingene som kommer inn på displayet, hvem de er fra og litt av hva det står. Hun dama han drittsekken muligens var utro med har han flere ganger skrevet med mens søsteren min var tilstede, men løyet om at det var jobben han skrev meldinger med når søsteren min spurte om hvem som sendte melding. Søstra min sa til meg at en gang han var i dusjen tikket det inn en melding på displayet fra denne dama han skrev med. Hun leste ikke den i innboksen, men det sto noe sånn som " Hei hvordan går det"? Ville dere og ha sjekket mobilen til kjæresten deres om dere hadde mistanke om at noe skurret og deretter konfrontert han med det? Han fyren her ble forbanna når hun gjorde det og mente det var privatliv. Synes synd i min snille søster. På 5 år er dette det lengste forholdet hun har vært i, og bare for noen uker siden fortalte hun meg hvor lykkelig hun er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde skjekket telefonen ja*

Skrevet

Selvfølgelig er han sint, det må jo være skikkelig flaut å bli tatt i å være utro og å juge, sikkert vanskelig å vite hvordan han skal reagere på dette for å skjule hvor flau han er. Søstera di fikk greie på sannheten og kutter nå forhåpentligvis dette greiene ut av livet sitt. Så bra:) Ønsker henne lykke til:)

Skrevet

Ble vel sint fordi han ble tatt på fersken.

Sjekker aldri telefonen til mannen min, e-post eller Facebook, men hadde jeg hatt en sterk mistanke, hadde jeg gjort det..tror jeg.

For en drittmann denne typen til søstra di er!

Skrevet

Jeg hadde sjekket tlf ja. Eller bedt om å få se på mobilen når han kom fra dusjen. Uten at han får ta på den først selvfølgelig!

Skrevet

Jepp, synes det var bra hun fant ut av det nå. De har vært sammen siden i fjor sommer, men planla for ikke lenge siden å lage barn sammen. Det kan hun være glad for nå at ikke skjer! :o) Hun hadde sagt til han igår at han kunne bli igjen og stå for meldingene han hadde sendt til denne dama og prate om det, eller dra derfra. Han dro. Hun ringte meg igår stakkars og hørtes lei seg ut for at hun så igjennom meldingene hans og hadde brutt privatlivet hans. Men det er jo HAN som skal ha dårlig samvittighet. Aaargh, mannfolk. Jeg blir irritert på hennes vegne stakkar. Hun er i midten av 25 og han over 40, så trodde virkelig det var en moden mann hun hadde funnet denne gangen. HI

Skrevet

Hun er 25-* skulle det stå.

Skrevet

ja, jeg ville sjekket det ut, om jeg hadde hatt slike misstanker.. men, heldigvis sitter jeg ikke med slike tanker her... når han sender meldinger og jeg blir nysjerrig, så sier han det bare som det er.. og om han sender medlinger med ei jeg ikke kjenner så godt, så lar han meg ha fritt innspill i samtalen.. det skal sies at det er likedann den andre rettningen også!

synes synn på søstra di :-(

Skrevet

Haha.. Er det liksom HAN som har rett på å være sur?

For ek kukefant av en flopp!

Ved mistanke... Da er det lov. Fordi det er 100 ganger slemmere å være utro enn å snike i mobil.

Skrevet

Sånn generelt sett synes jeg ikke noe om å sjekke andres mobiler, mail etc. For det ER faktisk privat, og i prinsippet ulovlig.

Dessuten er det jo bare trist om man er i et forhold der man føler man er nødt til det, eller om man er så sykelig sjalu at man føler behov for å kontrollere den man er sammen med på denne måten.

Samtidig kan jeg jo forstå at man har lyst å sjekke dersom den man er sammen med oppfører seg merkelig og er på en slik måte at man blir mistenksom (nå snakker jeg ikke om de som blir sykelig sjalu for den minste ting). Jeg skjønner at man kanskje kan ha behov for å få bekreftet en mistanke om noe har vært i 'ulage' i forholdet over lengre tid, eller om man tar partneren i løgn etc til stadighet.

Jeg har selv vært der, og oppdaget utroskap via å komme inn på mailen til en eks. I mitt tilfelle var det faktisk tilfeldig i utgangspunktet, da han hadde logget seg på via min maskin og den da logget meg inn på hans buruernavn og passord da jeg skulle sjekke min egen mail.

Da så jeg jo at det foregikk ting, og jeg skal innrømme at jeg sjekket flere mailer og mobil etter det bare for å få bevis å slå i bordet med.

Det er ikke noe jeg er stolt av, og ikke noe jeg mener hører hjemme i et skikkelig forhold der man stoler på hverandre.

Jeg ville feks aldri drømme om å sjekke min nåværende samboers telefon eller mail, og jeg har aldri følt noe behov for å gjøre det heller, for jeg stoler fullstendig på ham.

I prinsippet mener jeg jo at om man har så liten tillit til den man er sammen med at man føler behov for å sjekke mail/logg/mobil etc, så er det noe alvorlig galt i utgangspunktet, og man bør kanskje vurdere om forholdet er liv laga i det hele tatt.

Skrevet

En del mennesker har å skulle vri ting over på den andre slik at de ikke trenger å ta tak i hva de har selv gjort galt.

Han er tydeligvis et slikt menneske.

Trist for henne at det skulle være sånn , men hun skal være glad for at hun oppdaget det nå og kan bryte før det er barn i bildet.

Alder har desverre ingenting å gjøre med modenhet.

Du kan finne en umoden drittsek om de så er 80.

Eller en veldig moden person som er 20.

Det er sikkert kjempetøft for henne akkurat nå men etter som tiden går vil hun nok være glad for å bli kvitt han og det kommer sikkert en fantastisk mann inn i livet henne før eller senre.

Skrevet

Når det er sagt skjønner jeg selvsagt at søsteren din gjorde som hun gjorde, selv om det er både ulovlig og dumt.

Og selv om samboeren kanskje har rett til å være sur for at hun sjekket, så har han jammen ikke så mye han skal ha sagt. Det er HAN som er en utro dust- og hun har det myyyye bedre uten ham!

Skrevet

Ja, jeg skjønner det. Hun er ikke en sånn sjalu person ellers, tro meg. Men det var bare den siste tiden at denne mannen har tatt mer og mer avstand fra henne ( De bor en time fra hverandre men sees hver helg og når de ellers kan) og fikk inn meldinger på mobilen fra denne ene dama. Søsteren min spurte han til stadighet hvem det var som sendte melding. "Bare jobben som sender mld og spør om hvordan det går" sa han. Det syntes hun var merkelig, de dagene han fikk inn en melding ca 30 minutter etter han var ferdig på jobb. Det er da sjelden folk på jobben stadig vekk lurer på hvordan det går når du nettopp har møtt dem? ;)

Nå idag har hun pratet med han, og han påstår det bare var meldinger som var sendt, ingenting hadde skjedd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...