Gå til innhold

At det går an!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ta to tester nå mens jeg venter på en legetime som jeg snart skal til. Så tok jeg en CB pluss, og der kom det opp ett kryss. Så tok jeg en CB digital, og trodde den skulle holdes 5 sek i urinen som de andre testen, og den ble da negativ.

Etterpå leser jeg bruksanvisingen til den digitale, og der står det at man skal holde den i urinen i 20 sek når man tisser i en kopp!

Så nå ble jeg skikkelig irritert på meg selv altså!! Grrrrrr....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, men du er jo gravid da! :-)) Gratulerer :-))

Skrevet

Du er sikkert gravid, Lille diamant. :))

Krysser fingrene for deg, og lykke til hos legen. Håper dette går veien og at spiren klorer seg fast i ni måneder. :))))

Skrevet

Tusen takk begge to :)

Ja virker som jeg er gravid, men lurer jo på hvordan det har skjedd! Trodde aldri jeg ville få oppleve å ha mens og være gravid..men alt går visst an. Så gjenstår det bare å se hva legen sier..

Men gu så irritertende at jeg brukte den digitale feil. Den vanlige CB'en var tydelig, men ikke supersterk strek. Så får vel bare stole på at jeg er gravid :)

Skrevet

hehe.. huff.. må nesten le litt også jeg.. høres ut som min måte å irritere meg på ;-)

krysser det jeg har å krysse. så får vi håpe det har klaffet for deg nå :-D

Skrevet

Du er nok garantert gravid diamanten:):)

men ikke alle som produserer like mye hsg veit du.

ER meegaspent på hva de sier hos legen så du må oppdatere så fort du får mulighet for det:)

masse lykke til;);)

Skrevet

Aha!!!! I knew it :)

Så gøy med positiv test!!!!

Dette fortjener du viiirkelig!!!!!

Klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...