Kuredu Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Hadde dere små blødninger noen dager før det hele startet, eller startet det med en stor blødning og fortsattte til det hele var over? Kom smertene i forbindelse med blødning, før eller etter? Vet det ikke finnes noen fasitsvar på dette, men er bare interessert i å høre DIN historie
Virreli Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 MA i uke 9: Jeg hadde småblødninger 5+2 og 5+3, hjertet sluttet å slå 6+6, den dagen hadde jeg store luftsmerter - men legen sier at det sannsynligvis bare er tilfeldig fordi man ikke kjenner MA. Jeg dro på UL 8+6 fordi jeg hadde en kjip følelse, og fordi jeg syntes jeg mistet symptomene.
Kuredu Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2010 Takk for at du ville dele din historie
Snusky McClusky Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har mistet tre ganger nå. Den første gangen var det en SA som begynte med rosa spotting da jeg var 7 uker på vei. Det viste seg at det var en BO (Blighted Ovum), så det kunne jo aldri ha blitt til noe barn uansett. Legen sa at ganske mange opplever at en BO er grunnen til at det går galt første gang man er gravid fordi at kroppen "øver seg" på å danne et foster. Den andre gangen var det en MA. Vi var til første kontroll, og legen fant ikke hjertelyden. Derfor sjekket han med UL, og det viste seg at fosteret hadde sluttet å leve da jeg var ni uker på vei. Jeg hadde alle symptomer intakte, og magen hadde fortsatt å vokse. Derfor mistenke vi ikke at noe hadde gått galt. Jeg måtte ha utskraping, og like før jeg skulle inn så begynte jeg å spotte en brungrønn farge. Det var antaklig misfarvet fostervann. Så hadde jeg et velykket svangerskap hvor alt gikk helt fint, og der resultatet ble et herlig barn. For noen uker siden mistet jeg igjen. Da var jeg ni uker på vei, men embryoet hadde sluttet å leve to uker før. Vi hadde vært på UL da jeg var sju uker på vei, og alt så fint ut da. Så begynte jeg altså å spotte litt brunlig blod to uker etter, men jeg tenkte at mange opplever det og at det sikkert ville gå bra. Men så fikk jeg litt kramper i magen, og da jeg gjenkjente dette som utdrivingskraper forsto jeg at det antakligvis hadde gått galt. En UL dagen etter bekreftet det, og det ble en ny utskraping. Gi beskjed om det er noe du lurer på som jeg kanskje kan hjelpe med.Jeg håper alt er i orden med deg og spiren din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå