Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 I det siste har jeg slitt med nedstemthet og svimmelhet. Er meget stresset om dagen og urolig i kroppen. Hukommelse og konsentrasjon er ikke tilstedeværende.. Vurderer å begynne på et treningssenter, har vært på prøvetime, men jeg kjenner meg litt utslått etter å ha vært der pga en del støy og div. Men vurderte og å begynne på naturpreparater med beroligende effekt + omega 3 og litt egentrening hjemme med gåturer og pilates osv.. Men kan kun velge en av delene. Har ikke all verdens råd nå og begge delene er dyrt nok, så jeg kan pr i dag bare velge en av delene.. Hva ville dere valgt?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Hadde valgt å IKKE melde meg inn i treningssenter.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Ikke meld deg inn på treningssenter. Jeg er selv medlem, og jeg kan vel si at jeg har vært der under ti ganger på siste året. Det er så lett å droppe, for jeg har ikke tid i dag, jeg orker ikke osv.... da er det bedre å ta det hjemme når barna har lagt seg eller noe
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 hadde valgt den hjemme greia jeg ja! prøvd meg på trenings studio en månde.. følte aldri jeg fikk trimma slik jeg ville, og det var så mye støy at jeg ble sliten før jeg rakk å trimme! har selv startet med Zumba, utrolig efektiv trening :-D
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Ikke meld deg inn på treningssenter. Invester heller i ett par gode sko/joggesko og kom deg ut i frisk luft:) Det er beste medisin!
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Jeg er medlem på et treningssenter og anbefaler det:) Da blir det lett å variere treningen, du får et tiilpasset styrkeprogram, masse kondisjonsapparater å velge i og mange gruppetimer som du kan forsøke deg på. De mest fornuftige 500 kronene jeg bruker hver måned:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå