Gå til innhold

herregud så egoistisk jeg er...!!!! :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en sønn på 15 mnder, og venter en datter nå i mars.. jeg elsker barn(a) mine, selvom jeg aldri har møtt datteren min enda! :)

Men nå eeeer jeg såå lei av å gå graviiid! merket det godt i helgen, da var mannen på guttetur til Oslo, og jeg skulle egentlig innom utdrikningslaget til en venninne, men mamma (som skulle være barnevakt) ble syk, så da gikk jo ikke det :)) nei, for å komme til poenget, så gleder jeg meg til å bli tobarnsmor!! er kjempesliten, skal være hjemme med begge to fram til sønnen begynner i bhage til høsten ! det skal bli hærlig, men ja, slitsomt.

MEEEN- jeg må ærlig talt si jeg GLEDER meg til å kunne ta en tur til en venninne en kveld, drikke litt vin, og kanskje ta en tur ut å danse. dette kommer jo ikke til å skje på enge enda, men jeg kjenner jeg trenger å komme meg ut..og datternen min er ikke født engang :S:S

Så egoistisk er jeg...æsjda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres normal ut synes jeg :-) Tror ganske mange helt egentlig ikke synes babytiden er det helt store og gleder seg til å ha litt mer frihet igjen. Har selv barn på 7 år, 5 år, 2,5 år og 6 mnd og selv om jeg elsker babyen min og koser meg med henne, så teller jeg ned hver dag som går til hun blir større! Synes det er så utrolig enkelt og greit med de to eldste barna mine og gleder meg til de to minste også blir større slik at det i større grad både går an å være mamma og likevel ha god mulighet til å gjøre ting en selv vil i større grad. Litt enklere å stikke en tur ut alene og etterlate mannen med barn på f.eks 10 år, 8 år, 5,5 år og 3,5 år enn slik de er nå når de krever veldig mye av en voksen. Tiden går fort da, du skal se at snart er din ufødte datter stor nok til at du kan ta en tur ut igjen likevel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...