Gå til innhold

Eventyret over......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig trist:-( Og no var du vel kommet så langt at det skulle være "trygt"?

Ser du skriver at du må sette igang fødselen. Håper det blir en lett fødsel!!

Har selv vært i din situasjon i uke19 der jeg måtte fø.

Masse lykke til dagene fremover og ikke minst med fremtiden. Håper dine ønsker vil bli hørt!!!

Annonse

Stakkars deg, det var uheldig. Lykke til på nytt!!!

Hvorfor skjer dette? Er det fordi lille ikke er levedyktig pga en eller annen feil/mangel? Det er jo brutal måte for naturen å ordne opp på - burde skjedd før.

Takk for at du forteller at det faktisk skjer - det bør ikke ties (så alle tror at det alltid går bra). Ikke for å skremme noen, men det er bra å vite.

Lykke til i alt!

Ja det var trist å lese. Kan ikke være lett når man har kommet så langt i svangerskapet. Ønsker deg det beste, og håper du har noen flotte mennesker rundt deg som kan støtte deg. Og håper du tør å ta sjansen på nytt en dag!

Takk til dere alle.

Det var en vanlig fødsel ja og den tok litt over et døgn. Fikk utskraping etterpå.

Var glad for å bli tatt hånd om av et sykehuspersonale som var veldig flinke. De hadde gode rutiner som gjorde at vi slapp mye av det praktiske selv. Det var trygt og godt. likevel veldig sårt.

Da jeg så meg i speilet i dag tenkte jeg at jeg burde være stolt som ei dronning, med melkepreng og..... men det var ikke min tur denne gangen.

Huff, så trist! Har selv mistet rundt uke 10 med utskrapning, men må være mye verre å miste såpass sent at det blir fødsel og greier! Alles frykt det! Håper du vil ta sjansen igjen, og ikke minst at du får bra oppfølging da! Sender masse lykkeønskninger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...