Gå til innhold

Jeg dasket til sønnen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig sliten for tiden, mannen jobber masse og er mye ute og reiser, er alene med de to små. Eldste er i trassalderen, og jeg blir rett og slett sliten fysisk og mentalt...i dag sprakk jeg litt da han motarbeidet meg veldig i påkledning, pluss at han sparket og herjet med den minste. Jeg satte han hardt ned på gulvet og dasket han i skulderen (ikke hardt, men likevel...)

Kjenner at det skal så lite til, jeg føler meg liksom helt frynsete og på kanten. Vet at jeg IKKE skal gjøre det igjen, og jeg er overrasket over at det skjedde. Gutten tror jeg ikke reagerte på selve dasket, men var lei seg for at jeg satte han hardt ned i gulvet.

Jeg unnskyldte meg og koste masse med han etterpå. Huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du behøver å "prate" om det, men tror ikke du høster mye sympati her inne selv om du er sliten.

Er vanskelig å sette seg inn i den gitte situasjonen hvor dette hendte, men i utgangspunktet er det selvfølgelig aldri greit å daske.

Man kan bli sliten og stresset, men man må lære seg å håndtere frustrasjonen på en annen måte. Håper den vonde følelsen du sitter med er med på å bidra til nettopp det.

Skrevet

tror nok slike hendelser kan skje hos de fleste en skjelden gang.. av og til blir det bare for mye.. men det skal sies: supert at du unnskyldte deg! da viser duat enda du blir sint, så respekterer du han :-)

Skrevet

Forventer meg ikke sympati nei. Men det er mer ment som å ta opp noe som er tabu, og ja, dette skjedde med meg i dag, noe jeg ALDRI trodde skulle skje. Jeg er en vanlig hardtarbeidende mor som gjør mitt beste, men i dag glapp det.

Og mottar gjerne tips til hvordan jeg kan håndtere slitenheten, det er vel det som er problemet.

HI

Skrevet

Slapp av, det glipper for oss alle innimellom. Gud så rasende man kan bli på de små i blant. Men det du må tenke på er at du ikke skal bli så sliten og frynsete. Mannen får prioritere heimen og jobbe mindre, slik at ting blir bedre for dere alle!

Skrevet

Ja, du har helt rett. Nå har jeg vært på butikken med begge to, eldste elsker å være med på butikken, og levert han glad og fornøyd i barnehagen. Tror egentlig ikke han merket dasket, ikke for å unnskylde noe, men det var ikke hardt. Mer den følelsen av at jeg kunne "klikke" sånn, som er fælt.

Har kjøpt meg vitamintilskudd og skal prøve å prioritere meg selv litt i dag, og ikke alt husarbeidet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...