Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 har hatt oppkast sjau torsdag og fredag.. men i dag er det anderledes kvalme/oppkast... føler magen er oppblåst (den var stein hard når jeg sto opp).. tror kanskje jeg kan være gravid, får ikke testet meg før om ca en uke... saken er den at jeg holder meg hjemme fra jobb i dag :-/ er jo ikke helt sikkert jeg er frisk igjen, at det bare er det som er grunnen til kvalmen/oppkast.. så jeg blir hjemme i dag, og om jeg er like kvalm i morgen, så drar jeg på jobb uansett.. var jo frisk hele helga... men føler meg så slem når jeg holder meg hjemme sånn :-O vet ikke om jeg venter noe svar på dette... hehe, måtte bare få ut noe frustrasjon :-)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Skjønner ikke det, du har jo vært syk med oppkast. Greit å ha en dag man lader batteriene. Å være syk tar på kroppen.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 joda.. vet ikke hvorfor.. men føler meg slem når jeg er borte pga sykdom alene.. og nå som jeg ikke vet om jeg er syk eller gravid.. så føles det egentlig feil å være borte.. jobber i barnehage hvor vi er 4 som arbeider på vår avdeling, skal sies det ikke er mange unger der.. men føler at jeg "går i fra" mine arbeids oppgaver... aldri klart å godta sykdom ol når jeg skulle ha jobba :-/ samtidig er jeg små spent på om jeg kanskje kan være gravid.. vi mistet for en stund tilbake, ble prøvere igjen så godt som rett etter.. men prøver å ikke la dette gå til hodet på meg, for det at jeg kan være gravid igjen, jeg vet ikke.. virker bare uvirkerlig at jeg skulle være det igjen "alerede" nå.. vet jeg er snål ;-) hehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå