Gå til innhold

~~ Slanketråden uke 8 ~~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Monajenten:

*kremt* Jeg er vel en av de som har "falt av", men som føger med her fordet:)

Eller, jeg har absolutt ikke falt av, kanskje jeg skal joine igjen?

Tenkte at: TRENGER jeg å gå ned da? Men jeg er jo ikke 100 % fornøyd, så kanskje jeg skal sette meg et lite mål fordet...

Ok, prøver litt igjen da:)

Trenger noen ganger hver uke,men koser meg VELDIG med godis i helga.

Etter jeg ble skikkelig mett og kvalm av godis på søndag, og jeg bare spiste fordi det var helg, tok jeg et oppgjør med meg selv.

Godteri smaker ikke like godt når det er om å gjøre å dytte ned mest mulig bare fordi det er helg.. sjokoladen smaker mye bedre om jeg ikk ehar så mye. Så nå er det skjerpings!

Forrige uke gikk jeg ned 0,5 kg, fra 63,1 til 62, 6.

Nytt mål: 60 kg ( litt av gangen :)

Min nye uke 1 ( uke 7): 62,6 (-0,5)

Takk for at du fikk ræva mi i gir igjen, Monajenten! He he.. har treningsdag i dag, men pga en veldig vond skulder,skal jeg bare ut å gå tur i 45 min, og rocke i 10 min.

Deilig:)

Sa, da er jeg back on track :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig WorkingMom:-) Vi er jo en del her inne som ikke skal ned så mye, men jeg merker at disse tre kiloene har gjort enormt mye med meg! Jeg føler meg bedre, jeg ser bedre ut fordi jeg er gladere, jeg bruker mindre klesstørrelse, spiser sunnere og syns det er GØY å se at vekten går nedover selv om det ikke går fort:-)

Skrevet

Et lite tips for å dekke snopebehovet forresten, for de som sliter med det!

Dent har kommet med noen nye pastiller som heter Dent Fuzz. Det er en gul pose og de er store og supersalte. NAM! De er sukkerfrie og én pose inneholder bare 43 kcal. Passer strålende for meg, og holder mer enn nok hvis jeg er snopesyk.

Hvis jeg har skikkelig lyst på sjokolade, spiser jeg en nutrilettbar karamell/toffee (den eneste gode.) Den er faktisk dødsgod og funker som bare juling! :-)

Skrevet

Flinke dere er, Denne tråden har jeg lyst og følge og:-) Har bestemt at jeg skal ned 3-4 kg, og startet i går for alvor!!!! og trur jeg skal kjøpe dent, jeg er Avhengig av snop...........

Skrevet

Jeg er fortsatt med, og jeg går fortsatt ned..:-)

Veide 66 den første uken, veier nå 59,5. Det er bittelitt ned siden forrige uke (59,9)

Er morsomt med denne tråden,ja. Motiverende.. :-)

Skrevet

Nå følte jeg meg virkelig velkommen igjen altså, takk jenter!:)

Skal absolutt prøve de pastillene.

I hverdagen går det som oftest greit, men helga er uff uff...

nutriletten er jo knallgod ja:)

Kan jo bare skjære av 2-3 biter.

Jeg syns mango, de tørka er kjempegode, så de skal jeg få kjøpt inn.

De inneholder mya kalorier, men orker ikke så mange og det er jo bedre enn potetgull:)

Da får vi se åssen det går denne uka:)

Skulle rocke litt istad etter jeg meldte meg på her igjen, rakk hele 4 min før lillemann våknet.

Jaja, ut å gå tur senere uansett!

Skrevet

WorkingMom: Du traff meg virkelig med en kommentar over her.. At når det er helg så kan man kose seg, og da skal man liksom stappe innpå. Sånn er det her også. Jeg må ta et grep, for der er det mye å hente! Og det er jammen sant, det smaker faktisk MYE bedre med en liten sjokolade, fremfor hele 200 gramsen.

Monajenten: Takk for tips om nutrilett. Jeg er nemlig en som _ikke_ klarer å overhøre ropene fra sjokoladen i skapet. Svigermor kommer nemlig stadig med godis til sønnen min, noe jeg er sterkt i mot! Han trenger virkelig ikke godteri hver gang hun kommer. Derfor legger vi det vekk.. Også ender det med at jeg spiser det selv. *skammer seg* Hehe. Skal slutte å spise godiset til sønnen min... :S

Skrevet

Hei :) Følger dere noen spesiell diett eller et spesielt treningsopplegg? Det er inspirerende å følge med på dere!!Skal gjerne ned 10 kg selv...er igang, men i helgene blir det desverre litt formye godt...... Ellers i uka går det greit, men jeg burde kanskje trent mer.. går tur på 1,5 time 2 ganger i uka og ellers går det i pilates og rockering. Nutrilettbar er forresten kjempe god!!Jeg liker også den som det er litt nøtter i, men den med karamell er også supergod!

Skrevet

Hei jenter!

Blir inspirert av tråden deres, så nå slenger jeg meg på!

Sist veiing ca en uke siden: 75,6 kg

Første mål er å komme under 70 kg - Før barnefødsler hadde jeg et mål i det fjerne om 65 kg, litt omfordelig av kg på kroppen så det målet er litt mindre realistisk nå. Er forøvrig 171 cm og med normal benbyggning. Har ikke tenkt å gå på diett, men planlegge måltider bedre, ha fokus på mer protein/mindre raske karbohydrater, kun spise snop i helgene. Trille mer turer og bruke min nyinnkjøpte rockering.

Siste uke har blitt tilbrakt mye på sofaen med forkjølelse og helga på bursdagsgave-spaopphold med mye god mat og snop...så håper jeg er ganske stand-by på vekta...

Skrevet

Vi følger våre egne opplegg, har ikke noe felles:-)

For min del har det vært å kutte ut alt av godterier i ukedagene. Jeg har også begynt å spise mye mindre enn før. I begynnelsen var jeg sulten men nå har jeg krympet magesekken så jeg blir mye fortere mett.

I går f.eks. skulle jeg spise bittelitt sjokolade. Før hadde jeg lett spist en 200 grams plate, men i går spiste jeg kun 1 rad og det holdt i massevis. Selv om jeg så sjokoladen hver gang jeg åpnet kjøleskapet, fristet det ikke engang:-)

Alle nye er hjertelig velkommen, her motiverer vi hverandre og støtter hverandre!!

Skrevet

Tusen takk!

Jeg har satt fram et glass med mandler på benken, Så når jeg er på vei inn i skapet etter snop så blir det mandler i stedet :)

Skrevet

Ikke verst, så flink du er!

Alt hjelper:-)

Skrevet

Ok, slenger meg på her!

Jeg begynte med 93,4kg (uff) i januar.

Var 89kg denne uken.

Ned 4,4kg så langt:)

Første delmål er 85kg.

Var 93kg før graviditet, så her kan jeg ikke skylde på fødsel.

Går sakte men sikkert nedover. Spiser mindre og fastere måltider. Trener ihvertfall litt mer enn ingenting. Passer på karbene, men ingen ketolyse.

Denne gangen SKAL jeg!!

Skrevet

Dytter for kopiering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...