Gå til innhold

~~ Slanketråden uke 8 ~~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 1: 69 kg

Uke 2: 68.2 kg (-0.8)

Uke 3: 66.6 kg (-1.6)

Uke 4: 67.5 kg (+0.9)

Uke 5: 66.6 kg (-0.9)

Uke 6: 66.6 kg (0)

Uke 7: 65.7 kg (- 0.9)

Uke 8: 65.2 kg (- 0.5)

Å herligheten! Det er nesten 4 kg totalt og jeg har nådd mitt første delmål!!

Står til med dere andre da jenter? Så det var mange flinke forrige uke! Hurra for alle sammen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo. Jeg har ikke svart på de siste ukenes slanketråder, men jeg har ikke gitt opp. Er medlem i vektklubb, og har nå siden 4 januar gått ned 10,1 kilo :) Bare 20-25 kilo igjen :)

Skrevet

Uke 1: 60 kg

Uke 2: 60 kg (-0)

Uke 3: 59 kg (-1)

Uke 4: 58,5 kg (-0,5)

Uke 5: 58 kg (-0,5)

Uke 6: 58,5 kg (+0,5)

Uke 7: 56,5 kg (-2)

Uke 8: 56,5 kg (-0)

Jaja, jeg har vært syk denne uka, så jeg har ikke fått trent. Også føler jeg at jeg har skeia skikkelig ut i helga.

Jeg har hvertfall ikke gått opp heldigvis. Det får jeg være fprnøyd med.

Har fortsatt 1,5kg igjen til målet mitt.

Så flinke dere andre har vært! Vi får stå på videre denne uka:) Heia oss!!!

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Ned 0,9 kilo og fornøyd med det.

Begynte på 71,4 og er nå 66,7 kilo. Så det er ned 5 kilo det...

Skrevet

HURRA for meg! Ned 7,7 kg siden 4/1. Og som hippopotamus! ved hjelp av VGs vektklubb. Ca 15 kg igjen jeg, tenker jeg. I første omgang...

Og HURRA for alle dere andre flinke også!

Skrevet

Wow sauen, så flink du har vært:-D

Uke 1: 62,4 kg

Uke 2: 61,9 kg

Uke 3: 61,6 kg

Uke 4: 61,3 kg

Uke 5: 60,0 kg

Uke 6: 60,5 kg

Uke 7: 59,7 kg

Uke 8: 59,4 kg

Jeg er fornøyd! Det går sakte men sikkert nedover. Jeg har vært veldig flink denne uken, og rocket fire av dagene (ser også ut deretter:-P) Var på fest på lørdag og da skeiet jeg ut litt, men langt i fra så mye som jeg vanligvis gjør.

Mitt første delmål er 59 kg og hadde planer om å klare det innen 1. mars. Får se hvor flink jeg klarer å være denne uken. Hadde vært utrolig deilig om jeg klarte det på en uke. Jeg har jo kommet meg under den magiske 60-grensen og er veldig glad for det!

Målet totalt er 55 kg innen 1. juni. Det er 14 uker til, og hvis jeg går ut i fra de siste åtte ukene så skal det gå. Men da må jeg være enormt disiplinert og flink. Det håper jeg at jeg klarer å være, for jeg føler meg så utrolig mye bedre nå. Buksene er løse og jeg har utrolig nok gått ned en til to buksestørrelser.

Skrevet

Hei hei:)

Jeg er med ennå!! Så flinke dere andre har vært! Det er en inspirasjon å følge med på dere...

Har gitt opp å huske alle ukene, det blir for mye for min trøtte lille hjerne, men startet på 68 kg, var 65,6 forrige uke og 65,2 denne uken. Så da er det snart 3 kg av, og det har holdt seg jevnt på nedover de siste ukene!!

200 gram igjen til første mål... Jeg er fornøyd! Så får vi se om det holder. Er egentlig ganske bestemt denne gangen, og har stor tro på meg selv;)

Skrevet

Jeg syns også det er virkelig motiverende å følge med på andre! Det blir litt "konkurranse", ikke sånn haha jeg er flinkere, men når jeg ser at andre går ned så føler jeg at jeg MÅ klare det også. Så det er supermotivasjon!

Tiddelidu dytter forrige ukes tråd om hver uke, sånn at man kan kopiere vekten man har skrevet inn, da er det lettere å holde styr:-)

Skrevet

Uke 1: 68

uke2: 65,6

uke3: 66,2

uke4: 66,6

uke5:67 (grrrrrrrrr)

uke 6: 66,2

uke 7: 65,6

uke 8 65,2

Se det!! Takk Monajenten...

Skrevet

Ja så var det veiedag igjen. Ikke serlig fristende nå som jeg er premenstruell og oppblåst men gjorde det likevell og hadde gått opp siden forrige uke.

Har meldt meg opp på trening 3 dager i uke fra neste uke. Håper på mer fart i nedgangen eller hvertfall minking i cm. Så flinke dere andre har vært.

Uke 1: 68 kg

Uke 2: 67 kg

Uke 3: 68 kg

Uke 4: 67,5 kg

Uke 5: 67 kg

Uke 6: 66 kg

Uke 7: 66 kg

Uke 8: 66,7 kg

Skrevet

04.01: 109,8

Forrige veke: 106,9

I går: 106,4

Altså -0,4 forrige veke, og -3,4 totalt. Det går sakte dette her, men det går i det minste nedover. Har vore sjuk lenge no, eller, den siste veka har eg ikkje vore SJUK, men hatt mykje hoste og vore tungpusten etter eg var sjuk. Alt eg har trent denne veka er 10 min rokkering ein dag, så eg er fornøgd med nedgang :o)

Skrevet

Ranveig R: Det er 0,5 du har gått ned:) Alle grammene er viktig å få med seg! he he.. hvis du har skrevet ned riktig her da.

Skrevet

Åh, nå tror jeg virkelig jeg er i ferd med å snu den negetive trenden med å gå opp istedenfor ned... Bortsett fra helga som vi hadde overnattingsgjester fra fredag til søndag og det ble vel mye god mat og kveldskos var jeg flink hele forrige uke :)

Nå MÅ jeg ta tak, ellers kommer jeg aldri inn i str 38 til sommeren som er målet.

Forrige uke veide jeg 79 kilo!

I dag veide jeg 78,6 kilo, minus 0,4 kilo.

10 kilo ned nå så passer str 38 igjen (er 174 cm høy).

Skrevet

F***..+0.3

Hvordan er det muligt...venter mensen om 1-2 dager, har det noe å si?

Hmm, litt lei meg nå..

Skrevet

Lille tripsi: Det tror jeg ganske sikkert har innvirkning på vekta. Det har jeg følt selv hvertfall!

Skrevet

Jeg pleier stort sett alltid å gå opp når jeg har mensen, det har HELT klart innvirkning:-) Prøv å ikke la det gå inn på deg, 0,3 kg er ikke så mye! Bare vær flink denne uken også til tross for mensen, så skal du nok se at det går lettere fremover! :-)

Skrevet

Takk Quist og Monajenten...velger å tru på dere :)

Skrevet

Ååå jeg har vært så flink i dag!! Ikke kjøpt godis på butikken. (Har vi det ikke, spiser vi det ikke) Hadde besøk av svigermor i stad og da satte jeg frem litt konfekt og kjeks.. Spiste ingenting selv!! Jeg er såå utrolig stolt av meg selv, hørte ikke etter når mintsjokoladen ropte på meg!!! Dette skal gå så det suuuser;) Måtte bare skryte litt av meg selv, er vanligvis flinkere til å kommentere når jeg sprekker...

Skrevet

flinke dere er..

målet mitt er fra 71 til 60ca, men fått forbud mot "slanking" og endring i kosthold utover det ernæringsfysiologen har sagt.. (mage prob)

Skrevet

Uke 3: 60.2 (Min uke 1)

Uke 4: 60.3

Uke 5: 59,9

Uke 6: 59.3

Uke 7: 59.6

Uke 8: 58.8

Å hildrane du!!!! *lykkelig*

Etter nedtur kommer opptur, hahaha.

Trente 5 dager forrige uke. Til tross for litt småsprekking i helgen, så går det nedover nå. Lykke!! Ned 1.4 kg totalt nå, på 5 uker. Det går ikke kjempefort, men så lenge jeg går ned er jeg fornøyd. Det er tydelig at jeg både er sunnere og bedre trent, og det SYNS :D

Skrevet

Hurra!

Start: 78,9

Uke 2: 77,9 -1,0 kg

Uke 3: 76,8 -1,1 kg

Til sammen: -2,1 kg

:-)

Skrevet

Mamma, mammaere, mammaest - du er min motivasjon! Jeg prøver for harde livet å henge på deg, men henger stadig litt etter:-P Grattis med UNDER 59 KG, WOW!!! :-O

Dere andre også, knallbra! Trilletralle, jeg er imponert! Jeg hadde en sjokolade liggende i seks (!!!) dager fra forrige helg som ropte og ropte, helt til min samboer spiste den;-) STOLT!

Men jeg legger merke til at det ikke er like mange som skriver på trådene enda, FALLER DERE AV???

Skrevet

Monajenten :)

Så fint å kunne være med å hjelpe på motivasjonen! Som jeg har sagt før, jeg tviler ikke det minste på at du vil nå målet ditt og stråle som du aldri før har gjort!

Vi er kjempeflinke alle mann!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...