Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Hvilken hjemmetest er tidligst ute med sikkert resultat? Jeg hadde IKM i dag og tenkte meg på apoteket i morgen. Jeg blir veldig glad for svar- det er så forvirrende alt sammen... Hilsen meg
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Jeg ville kjøpt clear blue, hadde sikkert slått til med ukeindikator også.. Vet ikke om den er mer sikker en andre men.. Ikke så veldig viktig hvilken test du kjøper, de fleste slår ut positiv dagen etter IKM uansett. Men hvertfall, får du to streker eller kryss på testen, så er den positiv uansett! Så vet du det.. Hørt om mange som analyserer testene opp og ned, for streken var så svak osv.. Men jeg ville kjøpt en clearblue uansett, så er det ikke rom for analysering..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Min erfaring er at det ikke spiller noen rolle hva slags test du tar om du er over IKM, den viser positiv om du er gravid;)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 De fleste slår ut positiv dagen etter IKM skrev jeg, litt surrete.. Alle testene (hvertfall 99%) skal jo slå ut med positiv resultat dagen etter IKM. Off, ser jeg surrer litt nå, tror det er på tide å ta kveld:).. Uansett så var poenget at jeg ville kjøpt clearblue, og jeg hadde sikkert kjøpt to i samme slengen, bare sånn i tilfelle.. Anyways, lykke til! Si ifra om resultatet;)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Tusen takk for svar, folkens - og selvfølgelig skal jeg holde dere oppdatert Da bærer det til apoteket i dag. Tror ikke jeg klarer å vente på morgenurin i morgen tidlig.... Iiik. Dette er skremmende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå