Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Hvertfall da man ønsker å trene seg større.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 studio.. letere å sluntre unna hjemme..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 JEg får en time ekstra og trene om jeg trener hjemme..SKal jeg på studio så må det pakkes trenignsklær, så kjøre dit, parkere, komme bytte sko og div, begynner og trener,- også synes JEG man bør dusje før man kjører hejmm.Jeg trener meg SVETT; så alt er gjennomvått....SÅ annet er umulig..Evt bytte må jeg..SÅ skal det kjøres hjem, så pakkes ut sekk og evt ta dusjen da.. så jeg trener hjemme, når ungene er i seng.SLik går jeg ikke glipp av 1min med mine barn, og jeg sparer årskort og "up-to-date" klær, kjøretur(og bensin) osv osv.. Men man må ha displin og grunnleggende kunnskap om trening da....
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Du kan trene akkurat like bra uansett om du er på studio eller hjemme, men det krever mer av deg og motivasjonen din hjemme på egen hånd. På et studio har man alle nødvendige apparater, veiledning til treningsprogram lagt opp etter din kropp og dine mål, eller trening i sal, med instruktør som pusher deg gjennom timen og får deg til å hente frem det lille ekstra. Hjemme må du for det første legge opp ditt eget opplegg. Det krever kunnskap om kropp, kosthold, ulike treningsformer og virkningen av dem m.m. Deretter må du hente frem "Iinstruktøren" i deg selv, pushe deg gjennom øvelsene, ikke sluntre unna. Du må også ha stort fokus på at du gjør øvelsene riktig, fordi feil bevegelser kan feilbelaste og kanskje skade deg. Dette får du korrigert av ansatte på et treningssenter. Til slutt er det bare topp motivasjon og stå-på vilje du trenger, sette av faste dager og tider gjennom uka, og ikke hoppe over en eneste trening, selv om du er hjemme på stuegulvet, og ingen ser deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå