Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Akkurat nå så er det en som ringer meg,men jeg tør ikke ta tlf. Jeg holdt på med han før,og han såra meg sånn den gangen! Nå vil han ha kontakt igjen,og egentlig så har jeg kjempelyst å ta den,og si han skal komme å være her med meg,men jeg føler jeg kommer til å bli såret igjen av han. Sukk.....Jeg har aldri hatt så god sex med NOEN som det han og jeg hadde,aldri ledd så mye sammen med enn mann,følt meg så trygg... Men jeg føler jeg ikke kan la meg bli såra igjen...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Vedder på at du vil føle deg bedre hvis du ikke svarer..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Ja jeg tror også det...Men det er utrolig kjipt å se navnet hans på tlf og ikke ta den,for egentlig så vil jeg,men da ødelegger jeg masse for meg selv,er jeg sikker på! Hi
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Nå fikk jeg melding: "Hei pus,har lyst å komme for å ligge inntil deg i natt,kan jeg det?" NEI! ÅÅÅ,jeg blir lei meg,for jeg har kjempekjempekjempe lyst at han skal! Hi
Gjest eelis+kian Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Skru av telefonen, ta deg en dusj, og gå og legg deg, så skal du se det blir bedre i morgen :-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Hadde jeg blitt dumpa av han som ringer deg så hadde jeg svart nei på den sms'n. Magefølelsen min sier han bare har lyst på ett ligg. Å så ikke kontakte deg igjen. Å du blir like såra av denne mannen nå som du ble før. Greit dere hadde god sex, men jeg ville ha følt meg utnytta.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Ja tror nok bare han har lyst å få seg noe. BLÆ! Jeg har enda følelser for han! Så nå skrur jeg bare av tlf jeg,og prøver å ikke tenke mer på han. Uff,! Hi
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 den som intet våger, intet vinner!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #9 Skrevet 21. februar 2010 Bra! Stå på ditt, du kommer til å føle deg superkul i morgen! Girl power!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #10 Skrevet 21. februar 2010 Nei søren heller,jeg er så SVAK! Svarte han jeg,og sa han kunne komme Men nå angrer jeg!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 Ha ei fin natt da! Kos deg Bare ikke gjør noe som får deg til å føle deg lurt imorgen.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #12 Skrevet 22. februar 2010 En fin natt ble det Men jeg merka at det var ikke det samme å se han igjen,så jeg er glad han kom,for nå innser jeg at jeg er over han! Hi
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #13 Skrevet 22. februar 2010 så utrolig bra :-) da kan du legge han bak deg og snuse rundt etter en som er bedre ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå