Nikamo Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Skjlnner ingenting av denne kroppen min jeg... Har de to siste syklusene tatt digitale eggløsningstester. Forrige syklus ble den positiv på dag 16 og 17... (Hvis jeg har telt riktig; begynte å småblø to dager før det satte i gang for fullt - er det dette som kalles spotting?? Er ikke helt inne i det Men regnet da første dag med skikkelig blødning som dag en...) Denne syklusen har jeg brukt bidronning-gele fra første dag med skikkelig mens. Spottet to dager først denne gangen også... Det rare er at jeg begynner denne spottingen to dager senere hver gang; dvs, jeg trodde jeg hadde 28 dagers sykluser, men da har jeg kanskje 30 dagers sykluser da...?? Tirsdag denne uken trodde jeg at jeg kanskje hadde eggløsning - jeg hadde vondt i ene siden, og det kom noe jeg trodde var eggløsningsslim. Problemet var bare at jeg ikke enda hadde rukket å begynne med EL-testene... Startet med de på tirsdag, og den var negativ. Da den fortsatt var negativ fredag og lørdag - de dagene den slo ut forrige syklus, så trodde jeg a vi hadde gått glipp av EL denne mnd. Regnet liskom med at den hadde vært på tirsdag... Men i dag tok jeg nok en EL-test, sånn for sikkerhets skyld... Og den ble positiv! Kan dette stemme da?? Regner jo med at jeg må kunne stole på testene... Og dersom jeg regner ut fra første dag med skikkelig blødning, så er jeg på dag 16 i dag - ser jo faltisk ut til å stemme...?! Så nå venter jeg bare på at mannen skal komme seg hjem fra jobb - typisk at han skulle jobbe seint i dag... Passer dårlig når jeg må opp grytidlig i morgen... Men her skal det bli baby-making, om jeg så skal gå i søvne i morgen Beklager at det ble langt, men fint om noen har noen fornuftige tanker til meg Kan jeg stole på at EL-testen stemmer??
Nikamo Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. februar 2010 Glemte å spørre; skal jeg slutte med bidronning-geleen nå? Og beklager skrivefeil - det gikk litt fort i svingene her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå