Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 - Hva er kjønnet på babyen i magen, og når kommer babyen, i forhold til termin? - Vil vi fortsatt bo der vi bor nå (lys kjellerleilighet leilighet) til høsten? Evt. hvor lenge vil vi bo der? - Vil jeg og samboer klare foreldrerollen bra, og hvordan blir samarbeidet vårt? Om det trengs, så er jeg født i 91 og samboer i 90 Tusen takk for svar! Hadde gjort kvelden min tusen ganger bedre
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 - Hva er kjønnet på babyen i magen, og når kommer babyen, i forhold til termin? - Det er en gutt som vil komme 3 dager over termin - Vil vi fortsatt bo der vi bor nå (lys kjellerleilighet leilighet) til høsten? Evt. hvor lenge vil vi bo der? - Ja og dere vil bo der til i 2012 - Vil jeg og samboer klare foreldrerollen bra, og hvordan blir samarbeidet vårt? - Det vil gå bra til slutt. Men du bør være forberedt på at samboeren vil være litt slepphendt og ikke vil hjelpe så mye til hjemme. Tips: Skriv arbeidslister og la ham få slippe til så tidlig som mulig slik at han venner seg til å hjelpe til helt fra starten. Men etter litt klabb og babb så vil det gå bra
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 vil jeg få flere barn? blir jeg gift?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 Noen flere som har svar til meg:)? Hadde vært kjekt med litt forskjellige... Setter stooor pris på svar;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå