Gå til innhold

Lånte bort 1000kr til en kompis..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle få de tilbake for 2 uker siden. Hver gang jeg spør han får jeg "jeg skal ordne det snart", "jeg har ikke tilgang på nettbank akkurat nå" Skal jeg fortsette å mase eller skal jeg anse 1000 lappen som tapt?

Har prøvd å forklare at vi har det ganske tøft nå, så 1000kr hadde kommet gått med, men ser ikke ut som om det hjelper.

Vet jeg ikke skal låne bort til han igjen hvertfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere virkelig bruk for 1000kr (hvem har ikke??) Så hadde jeg fortsatte å mase på han!

Skrevet

Fortsett å mase, blir irritert og sur på han! Ikke kosesnakk når du spør, vær seriøs. Og aldri lån penger igjen :b Brent meg på det der jeg og.

Skrevet

Da hadde jeg sakt: Må ha de 1000,- innen fredag, ellers blir det ikke mye mat på oss i helgen. Men sette de inn på torsdag senest, for da passer det best for meg å handle.

Skrevet

Jeg hadde mast!

Og gnålt.

Og vært en skikkelig pain til han gadd å betale tilbake.

Skrevet

Hadde mast, mast, mast, mast og MAST på han. Helt til keg fikk pengene. Og hadde vært skikkelig sur og streng. Hadde det kostet vennskapet hadde jeg ikke brydd meg. En god venn låner ikke penger og ikke betaler tilbake,. Det er å stjele og det hadde jeg informert han om.

Skrevet

Helt enig 08.51!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...