Gå til innhold

etter fødsel har jeg fått en liten hudflapp som henger ut.. ser ut som en liten penis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

den henger kanskje 1 cm ned, er ca 0,8cm tykk... er skikkelig ekkelt... hadde dere gått å gjort noe med det, eller bare hatt den der...?

noen som har opplevd noe lignene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes ikke festlig ut! du kan jo få noen til å se på det om det plager deg.

Skrevet

Hehehehe. Høres ut som min kusine! :-P

Tror hun skulle få den sjekket.

Men ingen andre enn henne har visst lagt merke til den.

Skrevet

Hvor lenge er det siden fødsel?

Jeg hadde noe lignende rett etter fødsel, men den forsvant, heldigvis!!

Skrevet

over et år... har sett i speilet, og den er der for å bli med mindre jeg får den skjært av... sukk.. burde kankje vente til jeg har fått alle barna jeg vil ha slik at jeg ikke får en igjen.. men er jo ikke så deilig å ha sex når den blir med på vei "inn" og lager krøll i systemet;)

hilsen HI

Skrevet

Sånn har jeg og, men har ikke merket noe ubehag med den. Så det plutselig etter siste fødsel nå. Er ikke borte ennå, nesten 2 år siden. Aner ikke hva det er for noe rart jeg men? Eller min henger vel ikke ut, men man ser den litt inn der.

Skrevet

Det har jeg også... legen så på det, er ikke noe galt med det. Kunne få det fikset om jeg ville, men tenker jeg venter til jeg har fått alle barna jeg skal, så slipper jeg gjøre det flere ganger om det skulle skje igjen:)

Skrevet

Har en sånn jeg også.

Legen sa at det bare var noe vev som var kommet litt på ville veier etter fødsel. Ikke noe farlig, men jeg kunne få den fjernet hvis den plaget meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...