Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Farmville, eehhh ok, hvorfor sitte å gjøre seg avhengig av å spille ett tåpelig spil?. Har dere ikke noe å gjøre på kvelden/ dagen. Jobber dere ikke? Rydder og vasker dere ikke? HVordan får dere tid til det? Har en venninne som er hjememværende og hun bruker helt vilt mye tid på det spillet. Helt latterlig,kan nesten sammenlignes med en tenåring som er hektet på WOW.
Tante Blås Squaw Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Hehe, nei vi neglisjerer barna våre og lar huset gro igjen, alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Tåpelig. Kan ikke fatte hvordan voksne mennesker kan bli hektet på ett så tilsynelatende latterlig spill som Farmville. Lat som du har en bondegård osv. Er dere 10 år eller?!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Myyyye bedre å bruke tiden på bim/dib. Ikke sant, Hi?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 he he he... og selv sitter du her på bim.. ikke noe liv du heller=) men jeg spiller farmville, syns det er litt gøy jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #6 Skrevet 21. februar 2010 Vil tro at jeg bruker liiiit mindre tid på dib en de bruker på farmville, mange som prøver blir visst hektet. Jeg bruker som regel disse sidene hvis det er noe jeg lurer på som har med barna å gjøre:) Dette var ett unntak;) HI
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 har ikke du noe bedre å gjøre enn å irritere deg over noe så tåpelig? gå å vask badet hønemor! jeg ler av deg. HAHAHA
Dronningen! Skrevet 21. februar 2010 #9 Skrevet 21. februar 2010 Burde ikke da HI gå i seg selv og tenke på dette: "hvor voksent er det av meg å legge inn et anonymt innlegg på en nettside hvor jeg lurer på om andre voksne er barnslige?" Og nei, jeg spiller ikke Farmville:o)
Mortilbarn Skrevet 21. februar 2010 #10 Skrevet 21. februar 2010 Kanskje noen synes det er bedre å spille enn å se på tv? Hva i Guds navn gjør deg så mye bedre enn alle andre, bare fordi du ikke spiller et spill? Skjerp deg. Å sitte her og lese innlegg til andre kan du, men å trykke på et par knapper på et spill er helt psycho?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #11 Skrevet 21. februar 2010 Det er forskjell på å være hektet på ett spill på FB enn å være hektet på frustrerte fruer som går hver tirsdag. Er man hektet så er man hektet og farmvillle er alltid tilgjengelig.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #12 Skrevet 21. februar 2010 Dere sitter på dib/bim i tillegg til å være hektet på farmville, he he, ler meg skakk, nerder!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #13 Skrevet 21. februar 2010 Å du har ikke noe bedre enn i å henge deg opp i hva andre folk gjør. Er vel du som burde få deg ett liv. I stede for å bry deg om andre å deres liv.
Mortilbarn Skrevet 21. februar 2010 #14 Skrevet 21. februar 2010 Er ikke hektet på farmville selv om jeg synes det er latterlig av HI å kritisere for for det og påstå at de "ikke har et liv" Selv er jeg litt av en tv-slave på kveldstid, og ser ikke helt forskjellen, eller PROBLEMET med at folk bruker fritiden sin på det de vil.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #15 Skrevet 21. februar 2010 Jeg vet hvem du er HI. Å du er like mye på facebook selv. Det som er greia med deg er at du ikke forsto hvordan det funka.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #16 Skrevet 21. februar 2010 ja, du vet sikkert hvem jeg er. har ikke vært inne på fb siden onsdag og absolutt aldri prøvd farmville, he he
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2010 #17 Skrevet 21. februar 2010 Ja, for å se på Paradise Hotel, Unge Mødre og I Gode og Onde Dager og å lese Se & Hør, dét er jo virkelig bra tidsbruk.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #18 Skrevet 21. februar 2010 Det synes jeg Men så har ikke jeg stort annet å gjøre da jeg går gravid og sykemeldt med førstemann. Hva andre synes om akkurat det, det driter jeg i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå