dårligfantasi Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Nå har det jo allerede vært en tråd her for de som vil finne seg venner eller ha noen å prate med. Men jeg så at mange i den tråden bor på østlandet en plass. Så tenkte kanskje å samle de og evnt andre her? Spesielt for de som kanskje ikke har så lett for å bli kjent med noen pga angst eller andre problemer. Kanskje ikke så lett for alle å svare her når de ikke kan være anonym, men da kan man få se at det er mange som sliter med det samme, og ingenting å være flau over
Tante Blås Squaw Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Da gnåler jeg her også ;o) Bor fortsatt i Østfold.
dårligfantasi Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2010 Velkommen , hehe =) Jeg bor i Drammen forresten, det hadde jo vært greit å skrive
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Sliter du med angst Jasita med to barn? Sliter litt jeg og,og bor i Drammen vi og:)
dårligfantasi Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2010 Ja, det gjør jeg.. Du må bare skrive til meg om du vil
dårligfantasi Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2010 Dytter litt jeg.. om dere synes det er vanskelig å legge ut info her, så er det bare å sende pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå