Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Dette er navn i våre familier, hvis du skulle kalle opp noen med disse navnene som utgangspunkt, hva ville du valgt? Trenger ikke være direkte oppkalling, men andre varianter av navnene kanskje? Både gutt og jente, enkelt eller dobbeltnavn. Christine, Carl Daniel, Anne Marie, Per Ivar, Barbro Gunilla, Stein Olav, Astrid Margrete, Kåre Ivar, Kåre Anker, Elna, Nancy, Carl Gustav, Solveig, Olav, Judith, Jenny, Augusta, Mathilde, Mathias, Ina Marie, Kristine.
Gjest Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 Disse synes jeg er fine Kristense, Kristiane Carl Filip Iver Anne Louise Astrid Margrethe Anker Gustav Olav Jenny Augusta Matilde Ina Kristine Mange fine her, da!
Lala12 Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 Wow, mange fine navn her. Jeg liker: Carl Olav Ivar Anker Astrid Margrete Elna Solveig Jenny Augusta Mathilde Ina
Miranda C Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 Christian - Christopher - Christina - Stine - Carla - Carl Philip - Danielle - Daniella - Daniel Hannah - Maria Ivana - Ivanka Milla etter Gunilla kanskje? Stine etter Stein.. Olivia etter Olav Eline- Elina - Emil - Elliot Jenny Augusta? Mathilde, Mathilde, står bra alle. Martin, Magnus, Marius? Marielle?
☆☆☆ Skrevet 21. februar 2010 #5 Skrevet 21. februar 2010 Anne Marie - er fint, enten et av dem alene eller sammen Gunilla - På tide å få flere av dem, ja Astrid - fint Nancy - fint Solveig - kjempefint Olav - fint, kan også bruke Ola som oppkalling Jenny - tradisjonelt og moderne på samme tid. Augusta - kan også bruke August på gutt Mathilde - ville skrevet Matilde, men nydelig navn Ina Marie - enten ett alene eller sammen er det fint Kristine - fint, kan også bruke Kristina.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2010 Takk for mange fine forslag alle sammen!
Blomstersara Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Masse godsaker her da! Disse liker jeg, i tilfeldig rekkefølge. Astrid Gunilla Margrete (a) Solveig Jenny Judith- litt usikker, må venne meg mer til det... Augusta Marie Kristine Mathilde Astrid Margreta Jenny Augusta Olav Anker Gustav Olav Anker Utrolig mange dobbeltnavn muligheter her...
Gjest Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Disse ville jeg brukt direkte: Carl, ville skrevet Karl Olav Anker Augusta Judith Elna
ma:) Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 Jeg syns disse er de fineste: Carl, gjerne med Emil etter Jenny - oppkalt akkurat som det er Ina, men ville nok heller valgt Ine Mathilde Bruke Olav til Olava Augusta Margrete Solveig Mathias
Vipsenmamma Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Her var det flere fine, jeg likte: Christine Anne Marie Stein Olav Astrid Margrete Solveig Jenny Matilde Ina Jeg liker best enkeltnavn.
Shiira Skrevet 22. februar 2010 #12 Skrevet 22. februar 2010 Oj, så mange fine navn du har å velge mellom! Liker best: Mathias, Gustav, Marie, August, Daniel, Anna, Margrete, Ola og Solveig
♥ Herligheten ♥ Skrevet 22. februar 2010 #13 Skrevet 22. februar 2010 Mange av navnene på lista di er jo veldig fine. Likte disse.. Christine / Kristine Daniel Marie Jenny Augusta Mathilde Mathias Ina Jenny Mathilde Jenny Augusta (Hotel cæsar ja, men navnet er vakkert!) Jenny Kristine Ina Mathilde Andre kombinasjoner.. Jenny Mathea Jenny Marie / Jenny Maria Jenny Olava Jenny Camille Sina Mathilde Mina Augusta Mina Kristine / Sina Kristine Ida Maria Oda Mathilde Nanna Augusta / Nanna Mathilde Mathias Olai Daniel Olai Kasper
prebs Skrevet 22. februar 2010 #14 Skrevet 22. februar 2010 Jeg hadde ganske enkelt brukt Olav som det er, gjort Kristine til Kristin eller brukt Astrid Kristine. Men flere fine muligheter her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå