Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #1 Skrevet 21. februar 2010 Tåpelig spm sikkert, men sitron bleker jo?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #2 Skrevet 21. februar 2010 nei, det funker ikke! har du ferske arr i ansiktet så bør du dekke dem med hudfarget teip. Hvis de unngår sol mest mulig spesiellt det første året så vil dette hjelpe betraktelig og gjøre at arrene er mindre røde resten av livet. hvis dette er arr som er sydd altså. eller er det acne arr?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #3 Skrevet 21. februar 2010 hmm ja det er jo etter kviser da. Så stykt, men jeg har blitt veldig flink til å ikke pelle på de=) Men syntes jeg bare får arr uansett jeg.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2010 #4 Skrevet 21. februar 2010 vel, jeg kan ikke så mye om acne arr desverre. men du bør vel rense veldig bra slik at det ikke blir bakterier og inflamasjon i "sårene". Skal du pelle/klemme husk å ha helt rene fingre;) Dra til fastlegen og be om henvisning til hudlege, kanskje du kan få noen bra kremer som hjelper. Røde acne kan bli myyyye bedre med rett behandling. Du må ikke forsøke å smøre på "hjemmebleking" osv, du risikierer bare å skade huden ytterligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå